Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:458414
 
Evaluation:
Published: 17.02.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Medicīnas kvalitāte    4
2.1.  Struktūras kvalitāte    4
2.2.  Procesa kvalitāte    4
2.3.  Rezultāta kvalitāte    4
2.4.  Kvalitātes menedžments    5
3.  Kvalitātes sistēmas loma darba sakārtošanā P. Stradiņa klīniskās universitātes slimnīcas imunoloģijas centrā    7
4.  Kvalitātes nodrošināšana un uzlabošana medicīnā    8
5.  Kvalitātes sistēmas priekšrocības medicīnā    10
6.  Kvalitātes sistēma Valsts asins dienestā    11
6.1.  Donoru atlases process    12
6.2.  Iekšējais audits    13
7.  Secinājumi    15
8.  Izmantotas literatūras saraksts    16
Extract

Biezi vien sabiedrību pārsteidz kāda negaidīta ziņa par veselības aprūpes sistēmā notikušu negadījumu, no kura būtu bijis iespējams izvairīties. Visā pasaulē apkopoti statistikas dati liecina, ka 25% šādu gadījumu vainojams ir mediķis. Tāpēc var likties, kā vainīgo noteikt ir ļoti viegli, taču bieži vien vainīga ir pati sistēma, nevis individuāls ārsts. Kā piemēru varētu pieminēt nesen pacelto gaisā jautājumu par sūdzību pret ārstu, kura nekompetentas rīcības dēļ 2 gadus vecais bērns ir palicis invalīds.
Protams, šie gadījumi tīri sociālajā ziņā ir ļoti grūti un sabiedrībā tos uztver ar negatīvām emocijām, un bieži vien visa vaina tiek uzlikta uz viena konkrēta ārsta. Bet, ja analizēt dziļāk, tad var secināt, ka šī kļūda ir iepriekšējo paviršību rezultāts, kas tika pieļautas pirms pēdēja ārstēšanas posma. Neapšaubāmi, vainīga ir pati sistēma.
Tieši tāpēc sabiedrība ir ļoti aktuāls jautājums, kā lai novērstu šīs kļūdas un padarītu sistēmu drošu. Mūsdienās par vislabāko līdzekli tie uzskatīta kvalitātes vadības sistēma, kas ļauj kontrolēt pakalpojumu sniegšanas procesu un to kvalitāti.
Mūsu referāta mērķis ir uzzināt, vai Latvija sniegtie medicīnas pakalpojumi ir pietiekami kvalitatīvi un kā šī kvalitāte tiek uzturēta.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register