Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:872735
 
Evaluation:
Published: 18.04.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Ietekmes teorijas    4
1.1.  Agenda setting (Dienas kārtības noteikšana)    4
1.2.  Kultivācija    4
1.3.  Socializācijas teorijas    5
2.  Identifikācijas sasaiste ar mediju efektiem    5
3.  Latvijas mediju problēmas    6
  Secinājumi    8
  Uzrakstot darbu, es pārliecinājos, ka masu mediji ir ceturtā vara, kas ietekmē sabiedrisko dzīvi un ieņem svarīgu lomu sabiedrības socializācijas un identifikācijas procesos.    8
  Izmantotā literatūra:    9
  Atsauces    10
Extract

Ievads

Mediji ieņem svarīgu lomu sabiedrības socializācijas procesos. Tā kā mediji ir viens no lielākajiem masu informācijas avotiem, tie ietekmē sabiedrības rakstura un sabiedriskās domas veidošanos. Latvijā vēl joprojām veidojas pilsoniskā sabiedrība un mediji ir tās būtiskā sastāvdaļa. Tāpēc tik svarīgi ir mediju efektu izzināšana un saprašana.
Darbā es pievērsu uzmanību ietekmes teorijām (apskatīju tādas svarīgas teorijas kā kultivācijas, socializācijas teorijas, dienas kārtības noteikšana), identifikācijas jēdziena saprašanai, kā arī Latvijas mediju problēmu apskatīšanai.
Mediju svarīga funkcija ir agenda setting – dienas kārtības noteikšana – mediji izvēlās kādu informāciju sniegt auditorijai tādējādi ietekmējot to. “Masu mediju dienas kārtības noteikšanas funkcija ir spēja izveidot auditorijas zināšanas konkrētajā jautājumā un arī ietekmēt izmaiņas esošajās zināšanās..”(McCombs un Gilberts (1986)) . Taču bieži mediji pasaka nevis par ko domāt, bet, kā jādomā, tā veidojot sabiedrisko domu. Manuprāt, agenda setting ir nozīmīgākā masu komunikāciju ietekmes teorijām un tās nepareiza izmantošana ir nozīmīga problēma mūsdienu mediju attīstībā.
Mediju efektu svarīga loma ir identifikācijai. Ar mediju identifikāciju mēs paplašinām mūsu emocionālus horizontus un sociālās perspektīvas. Mediju raksturu tipi ietekmē sabiedrības veidošanos, sevis identificēšanu . Dažādas komunikāciju teorijas pēta un definē identifikāciju dažādi. Es nolēmu savā darbā uzzināt, kā mediju pasniegta informācija un attēloti varoņi identificē sabiedrību.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register