Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:485283
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Mārtiņš Veide raksta, ka jebkura reklāma, neatkarīgi no tās autora un no tā, kas tajā tiek reklamēts un ar kādu komunikācija līdzekli tā tiek nodota adresātam, var novērot kādu psiholoģisku detaļu. Reklāma par savu piedāvājumu vienmēr saka labu, nekad sliktu. Proti, reklāma ir nevis vienkārši informācija, bet gan vērtējoša informācija.1
Reklāma var sniegt vērtējumu par preci, pakalpojumu, uzņēmumu, organizāciju, cilvēku, ideju utt. Reklāmas realizēšanas tehnoloģijas, kreatīvās idejas un ietekmēšanas metodes var būt ļoti dažādas, un laika gaitā tās var mainīties. M.Veide apgalvo, ka reklamētājs sava mērķa sasniegšanā var izmantot dažādus līdzekļus:
šokējošus tēlus un tekstus,
interesantus šriftus,
ģeometriskas formas,
nestandarta krāsu salikumus,
tehniskas konstrukcijas,
optiskās ilūzijas efektus,
neapzināti uztveramus kairinātājus
un daudz ko citu.
Tomēr neskatoties uz izmantotajiem līdzekļiem, nemainās reklāmas psiholoģiskā būtība – tā ir atklāts vai slēpts pozitīvs vērtējums. Līdz ar to var teikt, ka reklāma ir pozitīvi vērtējumi par jebko.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1117629
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register