Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,49
You save:
0,42 (17%)
Discounted price*:
2,07
Purchase
Add to Wish List
ID number:137683
Evaluation:
Published: 07.01.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  „Mediju kanāls Twitter”    4
  Interneta pirmsākumi    4
  Web 2.0    5
  Sociālie tīkli    6
  Twitter    7
  Twitter lietotāji    8
  Twitter un Politika    9
  Twitter iespējas    9
  Secinājumi    11
  Bibliogrāfija    12
Extract

Secinājumi
1. Web Interneta pirmsākumi izveidojās vienā no pasaules inovatīvākajām pētījumu institūcijām ARPA.
2. Pirmais datoru tīkls ARPANET tika izveidots 1969.gada 1.septembrī.
3. Galveno tīklu sauca par ARPA-INTERNET, pēc tam par INTERNETU.
4. Internets attālinājās no sākotnējā izdomātā nolūka un kļuva par milzīgu informācijas, savstarpējās komunikācijas, interaktivitātes un izpausmes centru.
5. Vispasaules tīkls (World Wide Web) ir izmainījis veidu, kā cilvēki nodarbojas ar biznesu, komunicē un dalās ar informāciju.
6. Katrs sociālais tīkls sastāv no dažāda līmeņa iespējām lietotājiem mijiedarboties savā starpā.
7. Sociālie tīkli tiek bieži vien tiek uztverti kā katalizatori globālām pārmaiņām, pasaule mainās ik pēc minūtes mūsu acu priekšā.
8. Sociālie tīkli palīdz apvienoties cilvēkiem ar līdzīgām interesēm, aizraušanos un uzskatiem.
9. Twitter ir mikroblogs, kurš ir pieejams par brīvu, kuru dibināja Džeks Dorsijs (Jack Dorsey), Evans Viljamss (Evan Williams) un Biz Stouns ( Biz Stone) 2006.gada martā.
10. Twitter dod iespēju lietotājiem meklēt un sekot citu ierakstiem un arī meklēt ierakstus saistītus ar dažādām tēmām un atslēgas vārdiem.
11. Vislielākais procents to, kas lieto Twitter atrodas Amerikas Savienotajos Štatos.
12. Twitter spēj būt tas, ko jebkurš no lietotājiem vēlas: sociāls, biznesa, reklamēšanas rīks, vai arī jebkāda šo rīku kombinācija.

Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Mediju kanāls "Twitter"”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/137683

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register