Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,49
You save:
0,59 (17%)
Discounted price*:
2,90
Purchase
Add to Wish List
ID number:810005
Evaluation:
Published: 18.04.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mediji    4
1.1.  Mediju vēsture    4
1.2.  Mēdiju veidi    5
1.2.1.  Preses izdevumi    5
1.2.2.  Televīzija    5
1.2.3.  Radio    6
1.2.4.  Internets    6
2.  Mediju socioloģija    7
2.1.  Mediju sociologi un viņu pētījumi    7
2.2.  „Informatīvās sabiedrības” teorija    9
2.3.  Mediju pētīšanas shēma    9
2.4.  Monitorings    9
2.5.  Pētniecības metodes    10
2.6.  Organizācijas, kuras pēta medijus    11
3.  Mediju nākotne    11
  Secinājumi    13
Extract

Masu mediju pirmsākumi meklējami vel ilgu laiku pirms iespiešanas mašīnas izgudrošanas. Vel senajā Romā jaunākās un svarīgākās ziņas rakstīja uz māla plāksnītēm un nogādāja tuvākās pilsētās. Toreiz visu informāciju, visas kopijas nācās pārrakstīt ar roku, ar to nodarbojās atsevišķi apmācīti vergi. Nākamais lielais solis, mediju attīstībā, bija Gūtenberga izgudrojums, īpašā tehnika, ar kuru varēja iespiest dažādus rakstus. Šīs izgudrojums nesa būtiskas pārmaiņas Eiropas attīstībā. Sāka iespiest ne tikai reliģiska satura darbus, bet arī rokasgrāmatas, kalendārus, vārdnīcas, kartes, pat valūtas tabulas. Tas sekmēja zinātnes attīstību.
Nākamais solis bija radio izgudrojums, kas palīdzēja cilvēkiem dzirdēt ziņas nekavējoties, atrodoties daudzu metru attālumā no vietas, kur šo ziņu stāsta, tādā veidā ziņu piegāde kļuva ātrāka un arī nepatērēja tik daudz līdzekļu. Aiz radio izgudrošanas sekoja visiem tik mīļota televīzijas izgudrošana. Arī televīzija laika gaitā attīstās, ja pirmais televizors bija melnbalts un maza diametra, tad tagad televizori ir dažādām gaumēm, piemērām, platekrāna, pārnēsājamie. Pat tagad lielākā cilvēku daļa nemainīs ne pret ko laiku, kuru viņi pavada pie televizora, vērojot savu mīļāko raidījumu vai seriālu.
Pēdējais, bet ne pēc nozīmes, izgudrojums ir internets. Kurš laika gaitā spēj visātrāk reaģēt uz jaunumiem, ja televīzijā vismaz kādu stundu ir jānogaida, lai varētu pavēstīt par jaunumiem, nerunājot jau par preses izdevumiem, kuriem ir nepieciešama aptuveni pus diena, internetā ziņas izplatās dažu minūšu laikā. …

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Mediju socioloģija”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/810005

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register