Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:830422
 
Evaluation:
Published: 10.01.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Merčendaizinga jēdziens. Definīcija. Uzdevumi    4
2.  Preču izvietošana tirdzniecības zālēs    6
3.  Jauna produkta merčendaizings    15
5.  A/s Laima merčendaizings    20
5.1.  Merčendaizings    20
5.2.  Pārdošanas vietas    21
5.3.  A/s Laima merčendaizinga principi    23
  Secinājumi    25
  Izmantotā literatūra    27
Extract

Jebkuras preces pirkumu cilvēks var plānot, bet var izdarīt arī impulsa iespaidā. Mūsdienu pircējs arvien retāk dodas uz veikalu ar gatavu plānoto pirkumu sarakstu. Galīgais lēmums par preces pirkumu tiek izdarīts tikai tirdzniecības punktā. Kas tad ietekmē šo galīgo produkta markas, veida vai iepakojuma izvēli? Kāpēc vienā veikalā pircēji impulsīvās preces iegādājas vairāk, un otrā – atkal mazāk? Kur ir jāizvieto produkts, lai tas noteikti tiktu pamanīts? Un ar kādām metodēm var piesaistīt pircēju uzmanību?
Pircējs arvien mazāk pakļaujas tradicionālās reklāmas ietekmei un iepirkšanās bieži vien viņam saistās ar nepatīkamu procesu, bez kura nevar iztikt. Modernā pircēja vajadzību hierarhijas pašā augšgalā atrodas vēlme kontrolēt un vadīt iepirkšanās procesu. Kā tad panākt, lai pircējs nopērk visu, ko vēlējies, papildus izdara neplānotos un impulsa pirkumus, turklāt izjūt mazāk nepatīkamu emociju un stresu iepirkšanās laikā?…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register