Bieži vien mēs neaizdomājamies, cik spēcīga ir vizuālā komunikācija un kā vizuālā
komunikācija kombinācijā ar pārliecināšanas stratēģijām var ietekmēt cilvēku. Visbiežāk šo mēs
varam novērot dažāda veida reklāmās.
Pēc autores domām, vizuālā komunikācija un pārliecināšanas komunikācija reklāmās
vienmēr būs aktuāla tēma, tā kā cilvēka dzīve paliek aizvien komercializētāka šajā kapitālisma
sistēmā. Līdz ar to, cilvēku būs arvien grūtāk pārliecināt, kas nozīmē, ka šī sfēra būs jāattīsta un
jāmeklē jaunas vizuālās un pārliecināšanas metodes.
Autores vēlme pētīt vizuālo un pārliecināšanas komunikāciju smaržu “Miss Dior” reklāmas
kampaņā radās iepriekš saskaroties dzīvē ar šī paša zīmola smaržu komunikāciju, kas raisīja
interesi par komunikācijas spēku, kas pārliecina patērētāju iegādāties preci.…