Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:425341
 
Evaluation:
Published: 31.05.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  VIZUĀLĀS KOMUNIKĀCIJAS TEORĒTISKIE ASPEKTI    4
2.  PĀRLIECINĀŠANAS KOMUNIKĀCIJAS TEORĒTISKIE ASPEKTI    11
3.  REKLĀMAS KAMPAŅAS VIZUĀLĀS UN PĀRLIECINĀŠANAS KOMUNIKĀCIJAS ANALĪZE    12
  SECINĀJUMI    18
  PRIEKŠLIKUMI    19
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    20
Extract

Bieži vien mēs neaizdomājamies, cik spēcīga ir vizuālā komunikācija un kā vizuālā
komunikācija kombinācijā ar pārliecināšanas stratēģijām var ietekmēt cilvēku. Visbiežāk šo mēs
varam novērot dažāda veida reklāmās.
Pēc autores domām, vizuālā komunikācija un pārliecināšanas komunikācija reklāmās
vienmēr būs aktuāla tēma, tā kā cilvēka dzīve paliek aizvien komercializētāka šajā kapitālisma
sistēmā. Līdz ar to, cilvēku būs arvien grūtāk pārliecināt, kas nozīmē, ka šī sfēra būs jāattīsta un
jāmeklē jaunas vizuālās un pārliecināšanas metodes.
Autores vēlme pētīt vizuālo un pārliecināšanas komunikāciju smaržu “Miss Dior” reklāmas
kampaņā radās iepriekš saskaroties dzīvē ar šī paša zīmola smaržu komunikāciju, kas raisīja
interesi par komunikācijas spēku, kas pārliecina patērētāju iegādāties preci.…

Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1398098
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register