Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:947227
 
Evaluation:
Published: 08.01.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 21 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    1
  Annotation    2
  Ievads    4
  Žana Kokto biogrāfija    5
  Ietekmes Ž.Kokto daiļradē    6
  Filmu tehniskie paņēmieni    8
  Mīts    11
  Ž. Kokto izmantotie sengrieķu mīti filmās    13
  Orfeja mīts Ž. Kokto interpretācijā    20
  Secinājumi    24
  Literatūras un avotu saraksts    25
Extract

Secinājumi
Pētnieciskā darba laikā tika secināts:
1. Izpētot Žana Kokto biogrāfiju, secināju, ka Kokto piesaistīja idejas par nāvi jau kopš bērnības, kas saistīts ar agro tēva nāvi, vēlāk arī tuva drauga nāvi, tāpēc arī viņš ir vēlējies savās filmās parādīt dzīvības un nāves attiecības par radīšanas aktu. Kur nākot kam jaunam, vecais mirst, tāpat arī radot ko jaunu, pēc kāda laika radītājs mirst, un tikai tad novērtē viņa sniegumus pasaulei. Tas viss ir kā cikls jeb aplis, kuram nav gala, līdz neatradīsies, kāds, kas to var izmainīt, piemēram, kā notika „Orfejā”, kad Nāve izmainīja cilvēku likteņus, pati ciešot sodu par to. Vienmēr atrodas, kāds kam ir jācieš, neizbēgot no šī apļa. Tas, ka dzīvē to nevar izmainīt, jo liela daļa cilvēku ir savtīgi, un nevēl citiem veiksmi.
2. Radot ko jaunu, cilvēki gaida atziņas, paslavējumus, bet tā nenotiek, jo reālajā dzīvē ir pieņemts visu uzreiz kritizēt nevis novērtēt. Bet kad radītājs jau ir aizsaulē, tad liela daļa sāk pieņemt viņa nopelnus, jo to vienkārši nevar izskaidrot, cilvēki citus novērtē tikai tad kad viņi ir miruši. Tāpat bija „Dzejnieka asinīs”, kad pēc radītāja nāves cilvēki applaudēja un slavēja.
3. Analizējot dzīvības un nāves attiecības mītos un filmās, nācās domāt filozofiski. Tas ir sarežģīti, bet aizraujoši vienlaicīgi. Jo ikdienā cilvēki daudz nepēta par nāves un dzīvības attiecībām, kā to bija darījis Kokto. Protams, labāk to parādīja grieķu mīti, ko tieši Kokto vēlējās pateikt. Pastāv daudz režisoru ar interesantām filmām, taču šīs filmas skatītājiem nedod lielu morāli, bet Kokto no viņiem atšķīrās ar to, ka izmantoja daļu grieķu mītu savās filmās un sniedza skatītājiem to, ko pats juta un uzskatīja par pareizu.
Darba mērķis bija izpētīt, kāpēc un ko Kokto ir vēlējies pateikt ar šīm filmām skatītājiem. Var secināt, to, ka viņš ir vēlējies šajās filmās parādīt savas emocijas, ko viņš ir jutis. Šī triloģija ir kā pats Kokto, kur viņš parāda savu dvēseli skatītājiem.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register