Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:456150
 
Evaluation:
Published: 10.01.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
Extract

Ar katru gadu palielinās to kompāniju skaits, kas izmanto tiešā mārketinga paņēmienus, lai paaugstinātu pircēju lojalitāti, palielinātu preču apgrozījumu un attiecīgi ieņēmumus, kā arī piesaistītu jaunus klientus. Ļoti populāra starp kompānijām kļuva komerciālo ziņojumu sūtīšana ar pasta un e-pasta palīdzību. Ar dažādiem tiešā mārketinga veidiem mēs satopamies sēžot mājas pie televizora (televeikali, pasta katalogi ar precēm), strādājot darbā (telemārketings jeb mārketings pa telefonu), izmantojot Internetu (mājas lapas, e-veikali) utml. Liekas, ka kompānijas jau izmanto visus iespējamus līdzekļus mērķa auditorijas sasniegšanai.
Tiešā mārketinga tirgus turpina strauji attīstīties, uzlabojot un papildinot kontaktēšanas līdzekļus ar klientiem. Tomēr pavisam nesen Latvijas tirgū parādījās vēl viens netradicionāls tiešā mārketinga veids, kurš, salīdzinot ar pārējiem tiešā mārketinga veidiem ir diezgan konkurētspējīgs un efektīvs. Tas ir mobilais mārketings, kas jau sen ieguva savu popularitāti Eiropas valstīs, un jau tiek izmantots sākot ar 1992. gadu. Tieši šajā gadā tika nosūtīts pirmais SMS ziņojums no Interneta uz mobilo telefonu Lielbritānijā. Latvijā šīs tiešā mārketinga veids tikai sāka attīstīties un pagaidām neliels kompāniju skaits pielieto šo līdzekļi kontaktēšanai ar saviem klientiem, mērķauditoriju. Ievērojot to, ka mobilo telekomunikāciju pakalpojumus izmanto vairāk nekā puse jeb 52.5% Latvijas iedzīvotāju, bet pagājušajā gadā Latvijā mobilo telekomunikāciju abonentu skaits palielinājies par aptuveni trešdaļu un gada beigās sasniedzis 1 217 miljonus, šīm mārketinga veidam ir redzamas straujas attīstības tendences tuvākajā nākotnē.
Kas tas ir – „mobilais mārketings”?

Tas ir reklāmas un mārketinga instruments, kas piedāvā patērētājam reklāmu ar SMS - īsā teksta sūtījuma veidā, kurš tiek nosūtīts uz mobilo telefonu.
Tā ir jaunāko elektroniskās un mobilās komercijas metožu kombinācija, kas pielieto Interneta plašu izplatīšanu un strauju mobilo komunikāciju tirgus attīstību.
Tā ir iespēja fokusēti izvēlēties patērētāju un pielietot visīsāko ceļu ziņojuma nosūtīšanai.
Tas ir jauns reklāmas un mārketinga instruments, kas papildina tradicionālās un on-line metodes.
Šāda veida reklāma tiek izplatīta ar patērētāju piekrišanu uz ziņojumu saņemšanu, kas, savukārt, vērojami paaugstina tas efektivitāti.

Komerciālie mobilie sūtījumi, bāzētie uz SMS – tehnoloģijām, var tikt izmantoti kombinācijā ar citiem medija - kanāliem: SMS un Internets, SMS un televīzija, SMS un elektroniskais pasts.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register