Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:743429
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.03.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Aplikācijas un aplikāciju tirgus    6
1.1.  Definīcijas    6
1.2.  Īsa vēstures atkāpe    6
1.3.  Tirgus analīze    6
1.4.  Applikāciju tirgus uzbūve virtuālajos veikalos    7
1.5.  Maksas un bezmaksas aplikācijas    8
1.6.  Aplikāciju peļņas modeļi    8
1.6.1.  Uz reklāmu ieņēmumiem balstīts peļņas modelis    9
1.6.2.  Maksas aplikācijas    9
1.6.3.  Freemium aplikācijas    9
2.  Perspektīvākās aplikāciju grupas    11
2.1.  Pelnošākās aplikāciju grupas.    11
2.2.  Izaugsmes iespējas aplikāciju grupās    12
3.  Perspektīvākā operētājsistēma produktivitātes aplikācijas izveidei    14
3.1.  Mērķauditorijas definēšana.    14
3.2.  Mērķauditorijas salīdzinājums starp IOS un Android lietotājiem    14
4.  Produktivitātes aplikācijas izveide    15
4.1.  Aplikācijas izstrādes process    15
4.2.  Aplikācijas izstrādes izmaksas    15
4.3.  Aplikācijas peļņas optimizācijas iespējas    17
4.3.1.  Aplikācijas optimizācija priekš virtuālā veikala    17
4.3.2.  Fokusēšanās uz dominantajiem pasaules tirgiem    17
4.3.3.  Aplikācijas atjauninājumi un kontaktēšanās ar lietotājiem    17
4.3.4.  Papildus ieteikumi peļņas optimizācijai    18
  Secinājumi un priekšlikumi    19
  Secinājumi    19
  Priekšlikumi    19
  Izmantotā literatura un avoti    20
  Pielikumi    22
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi
Pēc pētijuma pabeigšanas sekojoša informācija tika iegūta atbildot uz darba sākumā uzstādīto pētniecības jautājumu:
1. Mobilo aplikāciju tirgus pēdējo 5 gadu griezumā ir piedzīvojis 17.6% izaugsmi sasniedzot 335 milijardu dolāru kopējo apgrozījumu.
2. Kopējā aplikāciju tirgū tiek piedāvātas vairāk kā 2 milijoni dažādas aplikācijas kuras ir iespējams iegūt virtuālajos aplikāciju veikalos Google Play un App Store.
3. Balsototies uz tirgus izaugsmes un peļņas rādītājiem, visperspektīvākā kategorija kurā izstrādāt jaunu aplikāciju ir biznesa un produktivitātes aplikāciju kategorija.
4. Vislabāk atblistošā operētājsistēma produktivitātes un biznesa aplikācijas izveidei ir Apple Inc. veidotā IOS operētājsistēma.
5. Šādas aplikācijas izstrādei būtu nepieciešams izstrādāt 8 soļu plānu.
6. Šādas aplikācijas izstrāde izmaksātu robežās no 13 400 līdz 40 240 dolāru.
7. Lai šī aplikācija spētu veiksmīgi konkurēt pasaules tirgos to būtu nepieciešams optimizēt atbilstoši virtuālā veikala vajadzībā, fokusēt uz dominantajiem aplikāciju tirgiem, kā arī uzturēt konstantu saikni ar iegūtajiem klientiem.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register