Secinājumi
1. Mobings izplatās kā sērga, ar laiku tā izpausmes kļūst nepatīkamākas, jo moberis redz cik tālu ar savām izdarībām tas var iet, jo lielāka pacitība upurm, jo riebīgākas kļūs mobera izdarības.
2. Mobings laika gaitā kļūst par arvien aktuālāku problēmu.
3. Savā veidā mobings ir natņemama cilvēku attiecību sastāvdaļa, jo vienmēr būs kāds ar slēptu, zemu pašvērtējumu un vēlēšanos to paaugstināt uz kāda cita rēķina.
4. Mobings ir kā kolektīva indikators – ja kolektīvs ir saliedēts un draudzīgs, tajā nav mobinga, tad tas ir labs kolektīvs, kurā cilvēki jūtīsies apmierinātāki un tiem būs vieglāk strādāt, taču, ja kolektīvā ir mobings, tad tajā būs zemākas darba spējas, neapmierinātāki darbinieki un jaunie darbinieki ienākot šādā vidē visdrīzāk nejutīsies labi un drīz vien aizies, kas rezultātā varētu pazemināt uzņēmuma produktivitāti.
…