Modernās komunikācijas tehnoloģiju loma mūsdienās pieaug ar katru dienu, sevišķi straujš pieaugums bija novērojams brīdī, ka tās sāka izmantot ne tikai sevišķi interesenti, zinātnieki, profesori, bet kad to lietošana kļuva pašsaprotama ikdienas parādība. Īpaši strauji modernās komunikācijas tehnoloģijas loma sāka pieaugt 90. gados, kad ievērojami palielinājās to lietotāju skaits.1
Mūsdienās pieaug ne tikai interneta lietotāju skaits, bet arī interneta loma mācību procesā. Ar vien biežāk internets ir pirmais avots, kur skolēni meklē materiālus saviem referātiem, esejām u.c. Liela daļa skolēnu un studentu internetu izmanto kā labu papildinājumu studijām augstskolā, papildinājumu bibliotēku apmeklējumiem. Nereti internetā iespējams iegūt materiālus, ko Latvijas bibliotēkās atrast ir grūti vai pat neiespējami. Tādēļ aiz vien vairāk pieaug to studentu skaits, kas internetu izmanto kā pirmo līdzekli, lai meklētu sev nepieciešamo informāciju. Šajā reizē es nerunāšu par interneta kā mācību līdzekļa negatīvo pusi - plaģiātismu, ar ko nereti arī internets ir cieši saistīts. Savā darbā vēlējos apskatīt kādas ir iespējas studentiem izmantot internetu, lai iegūtu augstāko izglītību. …