Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:269629
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.01.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Modes industrija    3
1.1.  Modes industrijas raksturojums    3
1.2.  Modes industrijas sektori    3
1.3.  Modes industrijas sadalījums    3
1.4.  Modes skates    4
2.  Mūzikas industrija    5
2.1.  Mūzikas industrijas apraksts    5
2.2.  Mūzikas industrijas sadalījums un struktūra    5
2.3.  Mūzikas izdevniecības    5
2.4.  Mūzikas industrijas vēsture un pārmaiņas    6
3.  Mūzikas un modes industrijas sinerģija    7
3.1.  Vizuāla izskata nozīme    7
3.2.  Modes un mūzikas pasākumi    8
3.3.  Mūziķi - modes mākslinieki    9
  Secinājumi    10
Extract

2009. gada maijā ar vērienīgu prezentāciju tika laista klajā dziedātājas Lindas Leen apģērbu kolekcija ar nosaukumu „Chameleon”. Nesen dziedātāja un modes māksliniece Linda Leen radījusi savdabīgu turpinājumu savai krāsaino pastalu kolekcijai – apģērbu līniju ETNOGRAFIZĒTS, kurā izmantotas senās latviešu etnogrāfiskās rakstu zīmes no dažādiem Latvijas novadiem.
Gadās, ka mūziķi kļūst par iedvesmas avotu modes māksliniekiem: Latvijā 2011.gadā sākumā.Grupa Instrumenti kopā ar eksperimentālo modes zīmolu Blank Blank iepazīstina ar īpaši radītu piecu T-kreklu sēriju, kas radīta, balstoties uz Instrumenti debijas albuma Tru vizuālo noformējumu.

Secinājumi
1. Modes industrijai ir sena vēsture un savu nozīmi tā joprojām nav zaudējusi.
2. Modes industrijas daāādu sektoru sadalījums mārketinga ziņā ir ļoti līdzvērtīgs mūzikas industrijas sadalījumam.
3. Mūzikas industrija ir nepārtraukti mainīga, lai veiksmīgi darbotos šajā biznesā ir svarīgi sekot līdzi pārmaiņām un mainīties tām līdz.
4. Svarīgu lomu mūzikas industrijā spēlē mūzikas izdevniecības (publishing), jo tās pārstāv autorus, viņu tiesības un arī piedalās autoru karjeras veidošanā.
5. Mūzikas un modes industrija lieliski papildina viena otru.
6. Mūzikas un modes sinerģija ir absolūti efektīvs marketinga instruments.
7. Tā ir iespēja mūziķiem paradīt savus citus talantus.
8. Tā ir iespēja modes māksliniekiem izveidot vai pilnveidot mūziķa/grupas skatuves tēlu.



Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register