Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:837729
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.03.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Used
Extract

Savā darbā autore runā par mūsdienās aktuālu tēmu, kad uzņēmumu vadītāji saprot, ka jēdziens "darbinieku motivācija" vairs nav tikai pozitīvas variācijas par tēmu "darba alga". Ir daudz un dažādi citi veidi kā stimulēt darbinieku lojalitāti un ieinteresētību pavadīt dienas lielāko daļu produktīvi strādājot uzņēmuma labā īpaši sieviešu dzimuma pārstāvēm. Pētījuma temats ir morālā motivējuma nozīmīgums vīriešiem un sievietēm tirdzniecības sfērā.
Darbinieku motivācija, kompetence un zināšanas nosaka to, vai uzņēmums spēs veiksmīgi darboties tirgū un apsteigt konkurentus. Pamatā visi mūsdienu uzņēmumi domā par līdzekļiem, kas būtu jāpielieto, lai ar darbinieku palīdzību sasniegtu ilgstošu un augstu organizācijas uzdevumu izpildīšanas līmeni. Tas nozīmē, ka ir jāpievērš cieša uzmanība tam, kā darbinieku vislabāk motivēt ar tādiem līdzekļiem kā stimulēšana, atlīdzība, vadība (līderība, pilnvaras), bet, vissvarīgākais, ar darbu, ko viņi veic un organizāciju, kurā viņi šo darbu veic. Viena no būtiskākajām, kā arī viena no pelnošākajām nozarēm Latvijā ir tirdzniecība. Tādēļ ļoti būtiska nozīme ir jāpiešķir tieši darbinieku motivācijas analīzei tirdzniecības sfērā.
Pētījumā tiek apskatīta tāda problēma kā -pretruna starp to, kā tirdzniecības sfēras darbinieki tiek novērtēti, un to, kā viņi vēlētos patiesībā un izvirzīta hipotēze, ka vīriešiem salīdzinājumā ar sievietēm ir svarīgāka materiālā atlīdzība nevis morālā. Savukārt par pētījuma priekšmetu autore izvēlējusies darbinieku motivēšanas veidus papildus pietiekošam atalgojumam un mērķis būs noskaidrot, kāda tirdzniecības sfēras darbinieku attieksme pret darba materiālo un morālo novērtējumu. Lai sasniegtu savu mērķi autore studēs dažādu literatūru par personāla vadību, to analizēs un veiks anketēšanu, lai varētu apstiprināt vai apgāzt savu izvirzīto hipotēzi.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1182191
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register