Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:972479
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Extract

Situācija.
Kāda sabiedrībā iecienīta uzņēmuma pārdevējai Zanei tiek paziņots, ka turpmāk uzņēmuma veikalos tiks izpārdota prece, kurai beigsies termiņš pēc divām nedēļām, kā arī prece, kurai jau beidzies termiņš, kas atsūtīta no ārzemēs esošajiem veikaliem, jo tur tā neesot izpārdota, un tāpēc jāpārdod Latvijas veikalos. Pārdevēju alga ir atkarīga no veikala, kurā viņas strādā, ietirgojuma.
Salīdzinot ar citiem šāda veida produktiem, precēm, kas pārdodas šajā uzņēmumā, ir diezgan augstas cenas. Jāpiemin, ka uzņēmums tirgo tāda veida produkciju, kura nav izlietojama īsā laika posmā. Preci, kurai pēc divām nedēļām būs iztecējis derīguma termiņš, regulāri lietojot, ir iespējams izlietot apmēram trīs līdz četru mēnešu laikā, bet preci, kurai termiņš jau beidzies, aptuveni divu mēnešu laikā.
Manuprāt, šis gadījums parāda, ka, lai gūtu peļņu, cilvēki ir gatavi uz visu. Šis ir stāsts par cilvēku godīgumu vienam pret otru. Uzskatu, ka, pārdodot dārgas preces uzticamiem klientiem, uzņēmumam ir jānodrošina preces kvalitāte, nemaz nerunājot par to, lai tai būtu normāls derīguma termiņš. Uzņēmums, pārdodot šādu preci izrāda ārkārtīgi lielu necieņu pret klientiem, kuri tam uzticas. Uzņēmums ir atbildīgs par preces kvalitāti, ko tas ražo un pārdod, bet pārdevējas ir līdzatbildīgas, pārdodot nekvalitatīvu un nepiemērotu preci klientiem, jo atbildība sevī ietver spēju paredzēt savas rīcības sekas un mainīt rīcību, ja sekas ir nelabvēlīgas indivīdam un sabiedrībai kopumā.

Iesaistītās puses.
Šajā situācijā iesaistītas ir vairākas puses. Situācijā iesaistītas ir visas veikalu pārdevējas, kuras ir spiestas preci ar beigušos derīguma termiņu pārdot klientiem. Nākamā puse, kas iedalās, ir klienti, kuri, cerēdami, ka pērk augstas kvalitātes preci, maksājot par to salīdzinoši augstu cenu, nemaz nezin, ka tiem tiek pārdota standartiem (šajā gadījumā arī cenai) neatbilstoša prece. Nākamie ir uzņēmuma vadība un atbildīgie par pārdošanu, kas pieņēmuši lēmumu pārdot nekvalitatīvo preci.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register