Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:564140
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.01.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
2.  Ievads.    3
3.  Ar ko vadītājam vajadzētu sākt motivēšanas procesu?    4
4.  Motivāciju veidi.    5
5.  Kādus motivātorus darbinieki vērtē visaugstāk?    6
6.  D. Makklellanda un Dž.Atkinsona motivācijas teorija.    7
7.  F. Hercberga motivācijas teorija.    8
8.  A. Maslova motivācijas teorija.    9
9.  Atšķirības starp augstāku un zemāku darba motivāciju.    10
10.  Izmantotā literatūra.    11
Extract

Personāla vadībā būtiska vieta ir motivācijas procesam. Lai gūtu gandarījumu un ilgstošu interesi par darbu, nepieciešami jauni stimuli, lai papildinātu tos, kuru dēļ darbinieks izvēlējās konkrētu uzņēmumu un amatu.
Motivācija ir dinamisks process, kurš izmantojot psiholoģiskās, sociālās , ekonomiskās un tiesiskās metodesun līdzekļus, sekmē indivīda un uzņēmuma izvirzīto mērķu sasniegšanu.
Izzinot motivācijas koncepciju, var iegūt nepieciešamo informāciju, lai metodiski vadītu cilvēkus un atbilstoši novērtētu viņu veikumu un nopelnus
Grūti radīt motivāciju citiem, ja pašam tās pietrūkst. Motivācija ir dzinulis, kas liek padarīt darbu labāk, gūt sekmes, sagādāt prieku sev un citiem pierādīt savu varēšanu. Kad strādnieki, vadītāji un īpašnieki būs sajūsmā par savu darbu, būs garantēti arī izcili darba rezultāti.
Motivācija un pašvērtējums ir savā starpā cieši saistīti. Motivēti darbinieki ir apmierināti ar sevi, un cilvēki ar augstu pašvērtējumu, protams paveic labāk savu darbu
Veidojot motivācijas sistēmu uzņēmumā, vadītājam jābūt pietiekami elastīgam, lai sasaistītu cilvēka individuālās vajadzības, komandas vajadzības un uzņēmuma biznesa mērķus. Motivācijai ir tendence mainīties. Tas, kas vislabāk motivēja darbiniekus pirmajā darba gadā, nebūs spēcīgs motivators arī turpmāk. Vienmēr jābūt informētam par to, kas nepieciešams padotajiem, jānotur attīstības sarunas — tas viss kopumā palīdz risināt problēmas vai arī brīdina vadītāju par radušos nelabvēlīgu situāciju — darbinieku demotivāciju vai lojalitātes trūkumu.
Pirmais, ko vajadzētu darīt, ir izanalizēt, kuri darbinieki ir apmierināti un neapmierināti ar darbu. Citiem vārdiem sakot, būtu jānovērtē darba atmosfēra. Vadoties pēc F. Hercberga (F. Herzberg) divfaktoru motivācijas teorijas, jāsāk būtu ar higiēnas faktoriem. Ideālā variantā visiem demotivējošajiem faktoriem jābūt neitralizētiem. Pretējā gadījumā tos jālikvidē un tikai pēc tam var veidot motivāciju, izmantojot motivējošos faktorus. Vadītājam jāapzinās, ka labi darba apstākļi un skaidri mērķi un uzdevumi ir nepieciešami ikvienam speciālistam — katram jāzina, ko no viņa sagaida.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1214153
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register