Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:913972
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.03.2025.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 22 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    3
  IEVADS    4
1.  CILVĒKRESURSU PĀRVALDĪBAS SAISTĪTO PROCESU RAKSTUROJUMS    6
1.1.  Morālās un materiālās stimulēšanas jēdziens un būtība    6
1.2.  Motivācijas sistēmu veidi    9
  A.Maslova vajadzību hierarhija    9
  F. Hercberga divfaktoru teorija    10
  K.Alderfera ERG teorija    11
  D. Makklelanda teorija    12
  Vroom gaidīšanas teorija    12
1.3.  Darbinieku apmierinātību veicinoši faktori    13
2.  MOTIVĀCIJAS SISTĒMU NOVĒRTĒJUMS PASAULĒ    15
2.1.  Motivēšanas stimuli un nosacījumi attīstītajās pasaules valstīs    15
2.2.  Stimulu un motīvu novērtējums trešajās pasaules valstīs    18
3.  MOTIVĀCIJAS PIEEJU ATŠĶIRĪBAS PĒTĪJUMA REZULTĀTU ANALĪZE    20
3.1.  Pētījuma metodoloģija    20
3.2.  Intervija ar Eiropas uzņēmuma filiāles vadītāju Kenijā analīze    21
3.3.  Atšķirīgo motivēšanas stimulu salīdzinošā analīze    23
  SECINĀJUMI    24
  PRIEKŠLIKUMI    26
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI    27
  PIELIKUMI    29
Extract

Visā pasaulē organizācijās un uzņēmumos cilvēkresursi tiek uzskatīti par nozīmīgu
vērtību. Īpaši tiek novērtēta un izcelta darbinieku spēja veikt darbus kopējo uzņēmuma mērķu
sasniegšanai. Tomēr, lai to sasniegtu, darbiniekiem ne tikai ir jāveic lieliski sev uzticētais darbs,
bet jābūt arī motivētiem.
Ir daudz dažādu pētījumu un motivācijas teoriju, kas tiek papildināti un atjaunoti, jo
vēljoprojām tiek meklēta tā ideālā un īstā motivācijas sistēma, kas strādātu visiem. Lieki piebilst,
ka tāda ideālā vēl nav atrasta. Arī cilvēku vērtību nozīmība gan atsevišķās paaudzēs, gan dažādos
laikos un pasaules vietās var būt atšķirīga. Darba tirgū arvien ienāk arī jaunas paaudzes, kurām ir
citas specifiskas vērtības un īpatnības. Tāpēc mūsdienu uzņēmējam veidojot savu darba komandu
ir savi izaicinājumi – ņemt vērā dažādo paaudžu īpatnības un veicināt to sadarbību kopējo mērķu
sasniegšanai.
Tāpat kā dažādu paaudžu motivācijas faktori var būt atšķirīgi, tā arī dažādu reģionu
darbinieku motivācijas var būt atkarīga no dažādiem stimuliem, ņemot vērā to attīstības pakāpi un
valsts režīmu, kas nosaka šī darba aktualitāti. …

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1405926
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register