Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:234234
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.11.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Sabiedrības drošība – valsts nacionālās drošības atslēga    5
1.1.  Nacionālās drošības sistēma un tās uzdevumi    5
1.2.  Narkotisko un psihotropo vielu nelikumīgā aprite kā kaitējums sabiedrības drošībai    6
2.  Narkotisko un psihotropo vielu nelegālā aprite Latvijā    9
2.1.  Situācija saistītā ar narkotikām Latvijā    9
2.2.  Narkotisko un psihotropo vielu aprites kontroles problēmas    11
3.  Muitas darbības process narkotisko un psihotropo vielu aprites ierobežošanā    13
3.1.  Muitas kontroles darbs kā sabiedrības aizsardzības veicinātājs    13
3.2.  Izmantotās tehnoloģijas muitas darbībās laikā    15
3.3.  Darba suņi muitas darbībās laikā    19
4.  Muitas darbības uzlabošana sabiedrības aizsardzības veicināšanai    21
  Secinājumi    24
  Bibliogrāfiskais saraksts    26
Extract

Secinājumi
1. Muitai ir stratēģiski svarīga nozīme sabiedrības drošībās garantēšanā. Starptautiskajā drošības vidē ir notikušas būtiskas izmaiņas, to raksturo mainīgums un neprognozējamība, un tas būtiski ietekmē muitas darbu. Jāatzīme , ka narkotisko un psihotropo vielu nelegālā aprite un kontrabanda pāri mūsu valsts robežām ir viens no ēnu ekonomikas veidiem. Muitai ir stratēģiski svarīga nozīme šo vielu aprites kontrolē, šādā veidā garantējot sabiedrības aizsardzību.
2. Latvijas tiesībaizsardzības prioritātes ir marihuānas, jaunu sintētisko opioīdu un gamma-butirolacetona kontrabandu novēršana, kopumā turpinot cīņu ar nelegālo narkotiku pieejamību un tirdzniecību, līdz ar to arī Latvijas pusei būtu jāapzina nepieciešamie pasākumi narkotiku piedāvājumu rādītāju kvalitātes un salīdzināmības uzlabošanai un jāparedz rīcības, iesaistot Iekšlietu ministrijas, to Informācijas centra, Valsts policijas, muitas un Ieslodzījuma vietu pārvaldes ekspertus.
3. Tas, ka uz cilvēkiem paredzētām zālēm, kuru sastāvā ir efedrīns vai pseidoefedrīns, neattiecas Regulas (EK) Nr. 111/2005 noteikumi, ko piemēro tirdzniecībai starp Eiropas Savienību un trešām valstīm, izraisa tādu situāciju, ka dalībvalstu kompetentās iestādes nevar apturēt vai konfiscēt šos medikamentus. Līdz ar to jārediģē regula un jāizdomā jauni, vairāk pastiprinoši noteikumi.
4. Lai uzlabotu cīņu pret kontrabandu, citiem noziegumiem un pārkāpumiem muitas jomā un būtu globālajā starptautiskās kontroles sistēmā, nodrošinot nacionālo sabiedrību, muitai vienmēr savstarpēji jāsadarbojas ar nacionālām un ārvalstu tiesībsargājošām institūcijām, Eiropolu un Interpolu.
5. Jācenšas ar katru gadu uzlabot un papildinat ar jaunām funkcijām EMDAS sistēma, paaugstinot muitošanas procesu, riska analīzes un kontroles efektivitāti, samazinot krāpniecības iespējas, kā arī gan valsts iestādēm, gan arī komersantiem ar e-muitu samazinot administratīvās izmaksas un paātrinot finanšu līdzekļu aprite komersantiem.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1388836
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register