Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:931966
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.12.2022.
Language: Latvian
Level: Elementary school
Literature: 3 units
References: Not used
Extract

Mūsdienās reklāmai ir izšķiroša loma tirgus ekonomikas attīstībā, grūti iztēloties kādu svarīgu preci, kuram nebūtu reklāmas. Ir tāda frāze „Reklāma ir tirdzniecības dzinējs”, tā tas arī ir, jo reklāma sniedz informāciju par preci, iepazīstina un pārliecina potenciālos pircējus iegādāties preci. Reklāma izraisa potenciālā pircēja interesi un reklāmas mērķis ir palielināt pieprasījumu pēc preces.
Šo tēmu autors ir izvēlējiesm jo uzskata, ka multiplikācijas tēli, kā arī animācija nevar atstāt nevienu vienaldzīgu, tā vai nu patīk vai nepatīk, bet ir atmiņā paliekoša. Reklāmas mērķīs ir palikt atmiņā, tātad tēma ir aktuāla. Autora darba mērķis ir noskaidrot cik lielā mērā multiplikācijas tēli ietekmē patērētāju.
Lai sasniegtu šo mērķi autors ir izvirzījis sekojošus uzdevumus:
1. Ievākt, analizēt un apkopot pieejamo literatūru par dažāda veida pārtikas preču reklāmām;
2. Ievākt un apkopot informāciju par multiplikācijas tēliem reklāmās;
3. Izpētīt patērētāju attieksmi pret multiplikācijas tēliem;
4. Izveidot aptaujas anketas, veikt aptauju un apkopot iegūtos rezultātus;
5. Izdarīt secinājumus un sniegt priekšlikumus, par multiplikācijas tēlu efektivitāti drukātajās pārtikas reklāmās;…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1394597
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register