Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Mūsdienu vidusskolēnu uzmanības piesaistīšana reklāmām un tās psiholoģiskie faktori

     

    Research Papers20 Psychology

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,99
You save:
0,75 (15%)
Discounted price*:
4,24
Purchase
Add to Wish List
ID number:728454
Evaluation:
Published: 11.10.2018.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 17 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija   
  Summary    4
  Ievads    4
1.  Uztvere    5
1.1.  Prāta uztveršanas spējas    6
1.2.  Krāsu ietekme uz uztveri    7
2.  Reklāma    9
2.1.  Uzmanības piesaistīšana    10
2.2.  Reklāmas darbošanās īpatnības    12
2.3.  Mērķauditorija un tās iedalījums    13
3.  Pētījuma rezultātu analīze    14
  Secinājumi    20
  Izmantotie informācijas avoti    21
  Pielikums    22
Extract

SECINĀJUMI
1. Uztvere ir procesu kopums, kas palīdz cilvēkam atpazīt un organizēt sajūtas un piešķirt tām jēgu.
2. Uztveri ietekmē noskaņojums, veselības stāvoklis, intereses, profesija, vecums, dzimums un citi personīgie un cilvēciskie faktori.
3. Sievietēm un vīriešiem ir atšķirīgs galvas smadzeņu pagarinājums, kas atrodas galvaskausa pagarinājumā. Sievietēm ir divas X hromosomas, kamēr vīriešiem ir tikai viena.
4. Laikrakstos, pievienojot krāsainu virsrakstu, lasītāju skaits vīriešu vidū palielinās par 77%, un sieviešu vidū par 55%.
5. Pašas pareizākās krāsu kombinācijas tiek atzītas par sarkanu uz balta fona, melns uz dzeltena fona un zils uz balta fona.
6. Pati veiksmīgākā formula reklāmās ir A.I.D.A - attention, interest, desire, action.
7. Ļoti labi jāpārskata sava mērķauditorija, lai cilvēki paši pievērstu uzmanību reklāmai.…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,66 €
Work pack Nr. 1367817
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Mūsdienu vidusskolēnu uzmanības piesaistīšana reklāmām un tās psiholoģiskie faktori”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/728454

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register