Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:982127
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.05.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Šī ziņojuma mērķis ir informēt, kādā virzienā Zviedrijā darbojas muzeju pedagoģija, par tās ciešo un regulāro sadarbību ar skolām, kādas problēmas mākslas apmācībā viņi uzskata par būtiskākajām, kādas darba formas zviedru skolotāji izmanto savā darbā, un darba metodes salīdzināt ar mūsu mākslas apmācības darba virzībām.
Vēlos pieminēt, ka ir ziņas, ka jau 190. gadā Rīgas Domes Mākslas skolas (vadītājs V.Purvītis) mācību stundas notikušas Rīgas pils muzejā, zīmējot ģipšu un arhitektūras detaļas. Tomēr tagad, gandrīz pēc 100 gadiem, mēs joprojām runājam:
“Kā veidot un pilnveidot sadarbības formas ar muzejiem?”
Salīdzinot ar citu demokrātisku valstu muzeju pedagoģijas aktivitātēm un ikdienas pieredzi, var secināt, ka Latvijā muzejs diemžēl vēl nav kļuvis par bērnu un jauniešu ikdienas dzīves sastāvdaļu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register