Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:408222
 
Evaluation:
Published: 24.11.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 49 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Intelektuālo spēju raksturojums un struktūra    5
1.1.  Atmiņas spēju raksturojums    9
1.2.  Atmiņas attīstības īpatnības vidējā pirmsskolas vecumposmā    12
2.  Pirmsskolas un vidējā pirmsskolas vecumposma bērnu attīstības īpatnības    15
3.  Muzikālās darbības veidi pirmsskolā    18
3.1.  Mūzikas klausīšanās    19
3.2.  Dziedāšana    21
3.3.  Ritma izjūtas attīstīšana    22
4.  Muzikālās darbības veidi pirmsskolas vecuma bērnu atmiņas spēju sekmēšanā    25
5.  Bērnu atmiņas spēju praktiskā izpēte izmantojot muzikālos darbības veidus    28
  Secinājumi    45
  Izmantotā literatūra    47
Extract

Kursa darba tematu „Mūzika kā vidējā pirmsskolas vecuma bērnu atmiņas spēju sekmētāja” izvēlējos tāpēc, ka strādāju pirmsskolas izglītības iestādē, un tēma ir aktuāla, jo atmiņas spēju attīstības sekmēšana un pilnveidošana jāsāk tieši pirmsskolas vecumā, un tam jāvelta īpaša uzmanība, lai bērnam uzsākot skolas gaitas, būtu pietiekami attīstīta atmiņa mācību vielas veiksmīgai apguvei, jo bērnam ir ļoti svarīgi vingrināties atcerēties dzirdēto.
Pētījuma mērķis – izzināt mūzikas izmantošanas iespējas bērnu atmiņas spēju sekmēšanā vidējā pirmsskolas vecumposmā.
Pētījuma uzdevumi:
1. Pētīt pedagogu un psihologu atziņas par bērnu atmiņas spēju attīstību pirmsskolas vecumposmā.
2. Izzināt vidējā pirmsskolas vecuma bērnu attīstības īpatnības.
3. Pētīt muzikālo darbības veidu izmantošanas iespējas bērnu atmiņas spēju veicināšanā.
4. Noskaidrot ģimenes lomu bērnu atmiņas spēju attīstīšanā.
5. Apkopot praktiskā pētījuma rezultātus.
Pētījuma hipotēze – muzikālie darbības veidi veicinās vidējā pirmsskolas vecuma bērnu atmiņas spējas, ja:
*) tiks ievērotas bērnu vecumposma īpatnības;
*) tiks nodrošināta labvēlīga psiholoģiskā vide;
*) tiks piedāvāts bērnu vecumposmam atbilstošs mūzikas repertuārs.
Pētījuma objekts –pirmsskolas vecuma bērnu atmiņas sekmēšana muzikālajā darbībā.
Pētījuma priekšmets – muzikālie darbības veidi pirmsskolas vecuma bērnu atmiņas attīstībā.
Pētījuma metodes:
1. Teorētiskā -
*) pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras analīze.
2. Empīriskā -
*) bērnu mērķtiecīga novērošana;
*) bērnu vecāku anketēšana;
*)novērojumu analīze.
1. Intelektuālo spēju raksturojums un struktūra
Spējas – individuāli psiholoģiskās īpatnības, kas atšķir vienu cilvēku grupu no otras, viens no subjektīvākajiem nosacījumiem – dotību sekmīga attīstīšanas veicināšana - tā uzskata Jērcuma L. [10,16]. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1121467
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register