Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:375427
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.01.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 21 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  1.klases skolēnu muzikālās dzirdes attīstības teorētiskie pamati    5
1.1.  Muzikālās dzirdes termina skaidrojums    5
1.2.  1.klases skolēnu vecumposma raksturojums    8
1.3.  Muzikālās dzirdes attīstības metožu analīze    13
2.  1.klases skolēnu muzikālās dzirdes izpēte un attīstības iespējas sākumskolā    21
2.1.  1. klases skolēnu muzikālās dzirdes vērtēšana un rezultātu analīze    21
2.2.  Ieteikumi 1.klases skolēnu muzikālās dzirdes attīstībai Mūzikas stundās    27
  Literatūras un citu avotu saraksts    32
Extract

2.2. Ieteikumi 1.klases skolēnu muzikālās dzirdes attīstībai Mūzikas stundās
Mūzikas pedagogi visā pasaulē ir vienoti uzskatā par bērnu dziedāšanu kā īpaši
nozīmīgu muzicēšanas veidu, kas būtiski ietekmē muzikālās dzirdes un vispārīgās cilvēka
muzikalitātes attīstību. Pedagoga uzdevums ir radīt maksimāli labvēlīgus apstākļus bērnu aktivitātes rosināšanai. Pedagoģiskā darbība ir efektīva, ja tā izraisa bērnā pozitīvas emocijas, prieku, kas ir veicinošs faktors bērnu radošās aktivitātes un radošo spēju emocionālai izpausmei. Tad mūzika kļūst personīgi nozīmīga. Ungāru, latviešu pedagogi, Urugvajas pedagogi ir vienoti uzskatā, ka visiem pedagogiem vajadzētu būt labai muzikālai izglītībai, lai katrs skolotājs varētu
sekmēt bērnu muzikalitāti (Līduma, 2015).
Pēc teorijas apkopošanas un testa veikšanas, tika izstrādāti ieteikumi mūzikas skolotājiem 1.klases skolēnu muzikālās dzirdes attīstībai Mūzikas stundās. Balstoties uz teorijas un testa rezultātu analīzi ir izstrādāti šādi ieteikumi:
1. Ļoti svarīgs vēlamo sasniedzamo rezultātu priekšnoteikums ir pedagoga regulāra gatavošanās stundām. Ejot klasē, pedagogam ir jābūt skaidriem konkrētās nodarbības uzdevumiem, plānam un sasniedzamajam mērķim.
2. Izvēlēties katrai klasei (ja ir iespēja katram skolēnam) efektīgāko mācīšanās stratēģiju;
3. Pievērst lielu uzmanību tam, lai skolā būtu tīri uzskaņoti instrumenti.

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register