Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:682183
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.03.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Bērna muzikalitātes attīstība ģimenē    5
2.  Apkārtējās vides ietekme bērna muzikalitātes attīstībā    7
3.  Praktiskais pētījums    9
  Secinājumi    14
  Izmantotā literatūra    16
  Pielikums    17
Extract

Secinājumi
1. Viena no aktuālākajām mūsdienu sabiedrības problēmām ir bērna izglītība, attīstība un pilnveidošanās, tāpēc bērna svarīga ir muzikālā darbība, jo muzikālā audzināšana ir cilvēka muzikālās darbības praksē uzkrāto vērtību apgūšanas veids un bērna vispusīgas attīstīšanas līdzeklis, kas veicina viņa intelektuālo, estētisko, runas un valodas, emocionālo, fizisko, sociālo prasmju u.c. attīstību.
2. Mūzikas klausīšanās veicina mūzikas uztveri un attīsta bērna muzikālo dzirdi, kur savukārt muzikālās dzirdes attīstību veicina dziedāšana, kas ir pamats, uz kura var veikt bērna turpmāko muzikālo attīstību.
3. No visām mākslām audzināšanas nolūkiem vislabāk noder mūzika, pareizāk – dziedāšana, jo tā ir pieejama visiem.
4. Jo agrīnāk bērnam tiek nodrošināta muzikālā audzināšana, jo labāk attīstās bērna muzikālās spējas, kas savukārt veicina vispusīgu bērna attīstību. Lai šīs spējas attīstītu un pilnveidotu, noteicoša loma ir muzikālajai audzināšanai ģimenē.
5. Iespējas ģimenē sākt nodarboties ar bērna muzikālo audzināšanu ir jau māmiņas grūtniecības laikā, t.i., tiklīdz bērns spēj uztvert skaņas. Māmiņas dziedāšana un īpaši šūpuļdziesmu dziedāšana ir pirmā ieteicamākā muzikālā audzināšana mazam bērnam. Mūzika bērniem sākas ar izpēti, imitēšanu un eksperimentēšanu. Tālāk tā virza pie diferencēšanas, radīšanas un jaunrades spēju attīstības.
6. Muzikālajai audzināšanai pamati tiek likti ģimenē, kādi tie ir, jau atkarīgs no konkrētas ģimenes un apstākļiem, kurus šī ģimene rada bērna muzikālajā audzināšanā. Bērna muzikālā attīstība ir sekmīgāka un straujāka, ja ģimenē vecāki bērnam veido muzikālu vidi, t.i.:
dzied kopā ar bērnu;
kopā ar bērnu iet rotaļās ar dziedāšanu;
kopīgi klausās muzikālas pārraides;
apmeklē koncertus, mūzikas pasākumus;
dod iespēju vērot vecāku muzikālās aktivitātes instrumentu spēlē, mājas muzicēšanā, t.i. organizē kopīgas mūzikas stundas ar bērniem.
7. Ģimenes lomas bērna muzikālajā attīstībā praktiskā izpēte liecina par mūsdienu vecāku vidēju vai pat zemu ieinteresētību sava bērna muzikālajā attīstībā, kas atbilstoši izpaužas bērnu muzikālo spēju attīstības rādītājos.
8. 78% aptaujāto vecāku uzskata, ka mūzika ir bērna vispusīgas attīstības līdzeklis.
9. Bērna attīstība notiek pieredzes gūšanas procesā, dažādās vidēs un dažādās aktivitātēs. Vecāku veidotā atbilstošā muzikālā vidē bērnam būs lielākas iespējas izpausties savā radošajā darbībā, un tikai tad, ja bērns jutīs vecāku atbalstu un interesi, šī radošā darbība spēs attīstīties un pilnveidoties.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1319804
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register