Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:346559
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.11.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 18 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mūzika    4
1.1.  Mūzikas rašanās teorijas un attīstība    4
2.  Mūzikas ietekme uz cilvēka personību un emocionalitāti    5
2.1.  Mūzikas loma smadzeņu pusložu attīstīšanā    6
3.  Mūzikālā audzināšana    7
3.1.  Jauniešu vecumposma (15-18 gadi) raksturojums    7
3.2.  Mūzikas nepieciešamība vidusskolā    8
3.3.  Praktiskā darbošanās mūzikas stundās    9
4.  Mūzikas stundas nepieciešamība jauniešiem Gulbenes 2. vidusskolā    11
4.1.  Jauniešu viedoklis par mūzikas stundām    11
4.2.  Gulbenes 2. vidusskolas direktores viedoklis par mūzikas stundām    14
4.3.  Gulbenes 2. vidusskolas mūzikas skolotājas viedoklis par mūzikas stundām    15
  Secinājumi    17
  Izmantotās literatūras saraksts    18
  Pielikums    19
Extract

Secinājumi
Zinātniskās pētniecības darbā izvirzītais mērķis tika sasniegs. Tika izpildīti visi mērķa īstenošanas uzdevumi. Darba autore ir izpētījusi pieejamos literatūras avotus, aptaujājusi Gulbenes 2. vidusskolas 9.-12. klašu skolēnus, intervējusi skolas direktori Edīti Kanaviņu un mūzikas skolotāju Ligitu Plešanovu - Jarusovu, lai uzzinātu viņu domas, kāpēc Gulbenes 2.vidusskolas 10.-12. klašu skolēniem būtu nepieciešama mūzikas stunda.
Izvirzītā hipotēze, ka Gulbenes 2. vidusskolā 10.-12. klašu posmā ir nepieciešama mūzikas stunda, ir apstiprinājusies. Gulbenes 2. vidusskolas direktore pozitīvi vērtē mūzikas mākslu. Edīte Kanaviņa apzinās, ka mūzika pilnveido un attīsta cilvēku, tomēr lielās vidusskolēnu noslogotības dēļ, šobrīd nav iespējams mūziku iekļaut kā obligātu mācību priekšmetu vidusskolas posmā.
Gulbenes 2. vidusskolas mūzikas skolotājai Ligitai Plešanovai - Jarusovai mūzika, tāpat kā darba autorei, ir neatņemama dzīves sastāvdaļa. Darba autore secina, ka arvien vairāk jauniešu pievēršas sevis pilnveidošanai, apmeklējot ārpusstundu aktivitātes. Pēc darba autores domām, mūzika harmoniski iedarbojas uz cilvēka prātu, palīdzot vieglāk pārvarēt grūtības.
Pētot un analizējot literatūras avotus, darba autore var secināt, ka mūzika ir ļoti svarīgs mācību priekšmets vidusskolas posmā, jo tas sekmē radošumu, samazinot emocionālo
spriedzi.
Lielākā daļa aptaujāto 9.-12. klašu skolēnu domā, ka mūzika vidusskolā nav nepieciešama, jo ir citi svarīgāki mācību priekšmeti. Darba autore secina, ka jaunieši zina par mūzikas pozitīvo ietekmi uz cilvēka prāta spējām, tomēr neizprot, cik nozīmīgi ir tās attīstīt, tieši vidusskolā.
Pēc darba autores domām, cilvēki netiek pietiekami informēti par šo spēju trenēšanas nozīmi,
jo savlaicīgi neattīstot un netrenējot, tās neatgriezeniski var pazust.…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1381880
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register