Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:746313
 
Evaluation:
Published: 04.01.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    4
  IEVADS    5
1.  NAUDA KĀ EKONOMISKA KATEGORIJA    7
2.  NAUDAS FUNKCIJU ĪSTENOŠANA    10
2.1.  Naudas daudzums, kas nepieciešams naudas funkciju īstenošanai, naudas forma    17
3.  MORĀLO VĒRTĪBU VEIDOŠANA UZ NAUDAS BĀZES    22
4.  PRAKTISKAIS PĒTĪJUMS UN TO REZULTĀTU INTEPRETĀCIJU    31
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    32
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    33
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. Mūsdienu kapitālisms ir novedis pie naudas funkciju modifikācijas. Preču un naudas attiecību vispārējais raksturs arī izraisīja naudas pilnīgu attīstību kā universālu ekvivalentu.
2. Mūsdienu sabiedrībā visas preces, pakalpojumi, dabas resursi, kā arī cilvēku spēja strādāt iegūst naudas formu. Kvalitatīvi jauna naudas loma (pretstatā vienkāršai preču ražošanai) ir tā, ka tā pārvēršas par naudas kapitālu jeb pašu pieaugošu vērtību. Šo lomu var izsekot, izmantojot tās pašas funkcijas.
3. Pirmajā funkcijā nauda mēra ne tikai visu preču un pakalpojumu, bet arī kapitāla vērtību. Pērkot un pārdodot dažādas vērtības par naudu, nauda darbojas gan kā preču, gan kapitāla apgrozības līdzeklis.
4. No iepriekš minētā šajā darbā tiek konstatēts, ka naudas aprites likums izsaka attiecības starp apgrozībā esošo preču masu, to cenu līmeni un naudas aprites ātrumu. Valstī liela nozīme ir arī naudas piedāvājumam un tā pieaugumam. Tika konstatēts, ka naudas daudzuma pieaugums palielinās naudas reizinātāja dēļ. Secinājums ir tāds, ka apgrozībā esošās naudas piedāvājums palielinās, palielinoties banku kreditēšanas operācijām ar klientiem.
5. Runājot par naudas būtību un tās lomu cilvēku dzīvē var izsecināt, ka tai ir ļoti liela loma un tā atvieglo cilvēku dzīvi, bet tās vērtības ko par naudu nopirkt nevar (veselība, mīlestība u.c) joprojām priekš vairākuma paliek svarīgākas par naudu.
6. Darba autora priekšlikums būtu sekojošs. Ieviest skolās atsevišķu papildprogrammu, kur bērniem un pusaudžiem tiktu mācīts par naudu, tās funkcijām un būtību, lai jau no bērna gadiem, cilvēks zinātu kas ir nauda, kāda tai ir vērtība un ko ar to var iesākt.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register