Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:749222
 
Evaluation:
Published: 28.03.2001.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Brīvās un godīgās konkurences tiesiskā uztvere un pamatojums Vācijā    3
  Brīvās konkurences tiesiskie rāmji    3
  Konkurences tiesības    3
  Karteļa tiesības (Konkurences ierobežojumi)    5
  Uzņēmēju aizsardzības tiesības    5
  Ģenerālā klauzula    5
  Nodarījuma sastāvs    6
1)  Darbība darījumu saskarsmē    6
2)  Darbība ar konkurences raksturu    6
3)  Pārkāpums pret labajiem tikumiem un tradīcijām    7
  Lietu grupas    7
1)  Klientu ķeršana    7
2)  Kavēšana    8
3)  Nozagšana    9
4)  Tiesību laušana    9
5)  Tirgus traucēšana    9
  Tiesiskās sekas pārkāpuma gadījumā    10
  Sevišķās nodarījuma pazīmes    10
  Maldinoša reklāma    10
  Sevišķi pārdošanas pasākumi un reklamēšanas formas    10
  Īpaši sarīkojumi un piedāvājumi    11
  Citas aizsargājošās tiesības    11
  4 ar pārdošanu un reklāmu saistīti mārketinga aspekti un tos skarošie tiesiskie jautājumi    12
  Literatūra    12
Extract

Katrs sevi cienošs uzņēmums vēlas, lai cilvēki viņa produkciju un sniegtos pakalpojumus pirktu. Tas ir tā eksistences pamatā. Lai to panāktu, ir dažreiz ne tikai jāizmanto reklāma, bet pat viss mārketinga iespēju spektrs. Bet ko tas līdz, ja jau no paša sākuma produkcijas un sniedzamo pakalpojumu noieta veicināšanā tiek veikti pasākumi un izmantotas metodes, kas jau no paša sākta gala ir aizliegtas ar pastāvošajos likumos un tiesiskajās normās? Tas jau vēl nekas dažreiz, ka minētās lietas ir aizliegtas, bet ja nu manīgs konkurents jau pie pirmā soļa iesūdz uzņēmumu tiesā, kur to gaida viennozīmīgs un jau zināmi negatīvs iznākums? Tad visas pūles ir vējā! Tādēļ, uzsākot kaut kādus manevrus un kustības izvēlētajā tirgū, jāiepazīstas arī ar tā tiesiskajiem spēles noteikumiem.
Balstoties uz augstākminētajiem apsvērumiem, šajā darbā tiks aplūkoti negodīgās konkurences tiesiskie aspekti mārketinga stratēģijas veidošanā un realizācijā Vācijā. Sevišķi svarīgi tas ir uzņēmumiem, kas darbojas Vācijas tirgū un tiem, kuru mērķis ir šis tirgus.
Brīvās un godīgās konkurences tiesiskā uztvere un pamatojums Vācijā.
Vācijas Federatīvajā Republikā privāttiesiskā kārtība balstās uz pieņēmumu, ka katra atsevišķā indivīda optimālā vajadzību apmierināšana notiek privātas un autonomas darbības rezultātā, kuru nodrošina noteikta kārtība. Šīs kārtības pamatā ir:
uzņēmuma darbības brīvība;
līgumu slēgšanas brīvība;
īpašumu tiesību atzīšana.
Brīvā un godīgā konkurence, ko nodrošina minētā kārtība, izpaužas tādējādi, ka nevienai no darījuma pusēm nav iespējams diktēt otrai savu noteikumus.
Brīvās konkurences tiesiskie rāmji.
Lai panāktu tādu brīvu konkurenci, kāda tā ir Vācijas tiesiskajā uztverē, tiek pielietots plašs likumu instrumentārijs. 1. shēmā tiek parādīta šo likumu galvenā saistība. Lielākoties ar konkurenci saistītos jautājumus regulē 7.6.1909. gadā pieņemtais Likums pret negodīgo konkurenci un Likums pret konkurences ierobežošanu tā 20.2.1990. gada pieņemtajā formā, taču arī uzņēmumus sargājošajiem likumiem ir liela nozīme, jo tiek nodrošināta tiesību īpašniekam viņa darba augļu saimnieciska izmantošana.
Visu likumīgo regulējumu galvenais uzdevums ir nodrošināt konkurenci un tās pozitīvo efektu sniegtos augļus. Tāpēc nevar novērtēt tiesas spriešanas un it sevišķi Federācijas tiesas nozīmi, katra atsevišķa gadījuma iztiesāšanā.
Turpinājumā par atsevišķajiem konkurenci regulējošiem likumiem ar attiecīgi piekārtotām jomām, ko tie regulē.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1120270
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register