Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:522883
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.12.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Izpratne par nelabvēlīgas ģimenes statusu    4
  Vardarbība ģimenē    6
  Nelabvēlīgas ģimenes sekas - bērns uz ielas    8
  Nelabvēlīgo ģimeņu bērnu gatavība skolai    10
  Izmantotā literatūra    13
Extract

Bērna gatavība skolai ir aktuāla problēma bērna vecākiem. Periods no bērna dzimšanas līdz pat brīdim, kad bērns sāk iet skolā, ir gatavošanās laiks skolas apmācībai. Sākot skolas gaitas, notiek diezgan būtiskas pārmaiņas bērna dzīves ritmā. Bērnam tiek izvirzīti jauni uzdevumi un pienākumi. Ir sākusies atbildības pilna dzīve.
Pirmsskolas bērnu iestādēm ir nozīmīga vieta bērnu audzināšanā un sagatavošanā skolai. Gatavība skolai pedagoģiskajā un psiholoģiskajā literatūrā tiek traktēta kā vispārēja personības attīstība, kas ļauj bērnam iekļauties sistemātiskā mācību un audzināšanas procesā un sekmīgi apgūt tā saturu. Tā tiek definēta kā spēju un prasmju sistēma, kura jāiegūst primsskolēnam savā fiziskajā, intelektuālajā un estētiskajā attīstībā.
Diemžēl ar katru gadu samazinās pirmsskolas izglītības iestāžu skaits un bērnu skaits pirmsskolas iestādēs.
Ģimenes spēja radīt labvēlīgus apstākļus bērnu izglītošanas procesam atkarīga no daudziem faktoriem. Trūcīgajās un nelabvēlīgajās ģimenēs gan morāli psiholoģiskais klimats, gan materiālie apstākļi ir nelabvēlīgi bērnu izglītošanai.
Savukārt ielu bērniem ir ļoti grūti integrēties skolu sistēmā, jo viņi, ja arī iestājas skolā, dažādu apstākļu dēļ nav spējīgi apmeklēt skolu. Viens no iemesliem – iepriekšēja ne sagatavotība skolai.
Aprunājoties ar pirmo klašu skolotājiem, noskaidroju, ka bērni atnāk uz skolu sagatavoti ļoti dažādi. Bērniem ir dažāda uzvedības kultūra, dažāda attieksme pret skolu un tās prasībām. Secinājums ir viens, visgrūtāk iekļauties skolā bērniem no nelabvēlīgām ģimenēm, kurā par bērnu sagatavošanu skolai, ne tēvam, ne mātei nav bijis laika domāt. Lai šiem bērniem palīdzētu adaptēties skolā, būtu nepieciešams izveidot sagatavošanas klases ielu centra bērniem.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1112969
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register