Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:601332
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.11.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    2
  Ievads    3
  Skolēnu matemātiskās spējas    5
1.2.  Skolēnu matemātisko spēju komponentes un to attīstības iespējas    5
1.3.  Matemātisko spēju strukturālās daļas    7
1.3.1.  Telpas iztēle    7
1.3.2.  Algoritmiskās spējas    8
1.3.3.  Loģiskās spriešanas spējas    9
1.4.  Nestandarta uzdevumi skolēnu matemātisko spēju attīstīšanā    10
2.  Skolēnu matemātisko spēju diagnostikas un attīstīšanas ietekmējošie faktori    11
2.1.  Matemātisko spēju izvērtēšanas speciālais tests    11
2.2.  Nestandarta uzdevumu komplekts 6., 7. klašu skolēnu matemātisko spēju veidošanai    14
2.3.  Skolotāju viedoklis par nestandarta uzdevumu nozīmi mācību procesā    15
  Secinājumi    17
  Izmantotās literatūras saraksts    18
  Pielikums    19
Extract

Spēja – īpašība, kas dod iespēju ko sekmīgi darīt, veikt, ko uztvert, reaģēt uz ko un kas nodrošina šādai norisei nepieciešamos nosacījumus. Personas psihiskā vai fiziskā īpašība, kas regulē viņas izturēšanos; nenosacītu un nosacītu sakaru sistēma, kas piemērota kādas darbības veikšanai. Šaurākā nozīmē: sabiedriski izveidojies vai iedzimts cilvēka psihisko īpašību komplekss, kas padara viņu piemērotu noteiktam profesionālās darbības veidam. Parasti izšķir vispārējās un speciālās spējas. Vispārējās spējas ir universālākas, jo sekmē darbību dažādās jomās, bet speciālās spējas attiecas uz kādu vienu darbības nozari. Vispārējo spēju piemērs ir vispārējās intelektuālās spējas, speciālo spēju piemēri ir muzikālās vai matemātiskās spējas. Viens no izglītības mērķiem ir skolēnu spēju attīstības sekmēšana, bet ar matemātikas apguvi visbiežāk saista vispārējās intelektuālās un matemātiskās spējas. (11)
Skolēnu matemātiskās spējas

Par skolēnu matemātiskajām spējām sauc viņu personības īpatnības, kuras veicina matemātikas apguvi. Matemātika vispārinātā veidā atspoguļo apkārtējo pasauli, kuras „produkts” ir arī paši skolēni, tāpēc nav iedomājams skolēns pilnīgi bez jebkādām matemātiskajām spējām. Kā jebkuras cilvēku spējas, arī matemātiskās spējas sadalās pēc normālsadalījuma likuma. Tas nozīmē, ka apmēram pusei skolēnu tās ir vidējas, ceturtajai daļai – virs vidējā, bet atlikušajai ceturtdaļai – zem vidējā līmeņa. Jo skolēnu ir vairāk, jo šis viņu matemātisko spēju sadalījums realizējas precīzāk.
Izvērtējot matemātikas skolotāju pieredzi, tiek konstatēts, ka skolotājiem pēc vairākiem gadiem ir iznācis sastapties ar saviem bijušajiem ne pārāk veiksmīgajiem skolēniem, lai atkal mācītu viņiem matemātiku. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1309182
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register