Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Netiešo apmācības metožu izmantošanas iespējas: teorija un eksperiments

     Evaluated!

    Research Papers23 Pedagogy

4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:782933
 
Evaluation:
Published: 28.02.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Teorētiskā daļa    4
1.1.  Problēmas aktualitāte    4
1.2.  Netiešās apmācības teorija, attīstība un pielietojums praksē    6
2.  Eksperimenta metodoloģija    13
2.1.  Eksperimentālā pētījuma plānošana    13
2.3.  Pētījuma veikšanas soļi    16
2.4.  Netiešās apmācības metožu pielietojuma eksperimenta apraksts    19
2.5.  Eksperimenta ar mācību vielas netiešo apguvi rezultāti    21
2.5.1.  Abu grupu dalībnieku iepriekšējo trīs kontroldarbu vidējās atzīmes    21
2.5.2.  Atzīmes par eksperimentālajā un parastajā stundā apgūto vielu    22
2.5.3.  Eksperimentālās grupas skolēnu vidējo atzīmju salīdzinājums ar testa atzīmēm par eksperimentālās stundas vielu    23
2.5.4.  Kontroles grupas skolēnu vidējo atzīmju salīdzinājums ar testa atzīmēm par eksperimentālās stundas vielu    24
2.5.5.  Skolēnu atzīmju par eksperimentālās stundas vielu salīdzinājums ar atzīmēm par parastajā stundā apgūto vielu    25
2.5.6.  Kontroles grupas skolēnu atzīmju par stundas, kuru otra grupa mācījās netieši, vielas apguvi salīdzinājums ar atzīmēm par parastajā stundā apgūto vielu    25
2.5.7.  Eksperimentālās un kontroles grupu biedru rakstītais par ideju šādi mācīties skolēniem, kuriem nav iespējas iegūt izglītību tiešā skolotāja klātbūtnē    26
  Secinājumi    28
  Pielikums    29
Extract

Visiem skolēniem ir tiesības uz labu izglītību. Lai to iegūtu, ir jābūt apņēmībai, pacietībai, zinātkārei un disciplīnai, bet bez skolotāja palīdzības tā tomēr nebūs pilnvērtīga. Diemžēl daudzviet Latvijā pedagogu trūkst, tāpēc ir nepieciešams atrast veidus, kā skolēniem nodrošināt mācību norisi, neraugoties uz skolotāju trūkumu.
Apzinoties šīs problēmas svarīgumu, jo uz skolēnu pleciem balstās mūsu valsts nākotne, šajā darbā tiks pārbaudīts viens no veidiem, kā uzlabot situāciju. Šis veids ir netiešā apmācība – tālmācības veids, kurā tiek izmantotas virtuālās tehnoloģijas – mācību stundas pārraide ar Interneta starpniecību. Tas norisinātos tā: skolotājs vadītu stundu klasei un šo procesu filmētu ar Web kameras palīdzību, bet filmētais materiāls uzreiz tiktu pārraidīts citai klasi.

Mērķi: Noskaidrot netiešās apmācības metodes ar interneta starpniecību būtību, tās izmantošanas iespējas.
Uzdevumi:
1) Ievākt informāciju par līdzīgām mācību metodēm Latvijā un citās valstīs.
2) Veikt pētījumu ar eksperimenta metodes palīdzību.
3) Apkopot rezultātus (sekmju līmeni un skolēnu domas).…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1159233
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register