Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,99
You save:
0,56 (14%)
Discounted price*:
3,43
Purchase
Add to Wish List
ID number:509756
Author:
Evaluation:
Published: 11.04.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  KOMUNIKĀCIJA, TĀS VEIDI UN FUNKCIJAS    4
2.  NEVERBĀLĀS KOMUNIKĀCIJAS VEIDI UN LĪDZEKĻI    7
3.  NEVERBĀLĀS KOMUNIKĀCIJAS FUNKCIJU ANALĪZE    11
3.1.  RUNAS PAPILDINĀŠANA    11
3.2.  RUNAS AIZVIETOŠANA    12
3.3.  KOMUNIKĀCIJAS PARTNERU EMOCIONĀLO STĀVOKĻU REPREZENTĀCIJA    13
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    15
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    16
Extract

Starp cilvēkiem nemitīgi notiek nepārtraukts komunikācijas process. Tas, kā cilvēks tiek saprast, kā novērtēts, ir cieši saistīts ar tā komunikācijas veidiem, spējām.
Komunikācijas efektivitāti nosaka ne tikai sarunu biedra izteikto vārdu sapratne, bet arī tā mīmikas, kustību, pozu, acu skatiena uztvere. Ķermeņa valoda ļauj pilnīgāk atainot sarunu biedra emocijas, to, kā sarunu biedri attiecas viens pret otru.
60-80% visas informācijas starp cilvēkiem aprite notiek neverbālā veidā, kam jāpievērš tikpat liela uzmanība, kā verbālai komunikācijai.
Sadzīvē un darbā, uzstājoties auditorijas priekšā, vai runājot ar cilvēku viens pret vienu, neverbālās komunikācijas galvenā funkcija ir pastiprināt un precizēt pateikto. Arī auditorija, klausītājs raida neverbālus signālus, kas liecina par ieinteresētību, garlaicību, piekrišanu vai nepiekrišanu, utml.
Referātā apskatīts komunikācijas jēdziens kā tāds, neverbālās komunikācijas veidi un līdzekļi, pēc kā analizētas neverbālās komunikācijas funkcijas sadzīvē un darbā.
Komunikācija ir informācijas apmaiņas process starp partneri vai arī informācijas divpusēja apmaiņa, kas nodrošina saprašanos. [3]
Komunikācija ir līdzeklis, ar kura palīdzību saistām sevi ar pārējo cilvēci. [8]
Izplatītākās saskarsmes funkcijas ir informatīvi komunikatīvā, regulatīvā, emocionālā, izpratnes funkcija.
Informatīvi komunikatīvā funkcija saistīta ar informācijas pārraidi un apmaiņu, t.i. cilvēku sazināšanos un savstarpējo attiecību izveidi un uzturēšanu. Šī funkcija visciešāk saistīta ar saskarsmes komunikatīvo aspektu.
Regulatīvā funkcija attiecas galvenokārt uz savstarpējās rīcības un mijiedarbības saskaņošanu, koordināciju, ietekmēšanu un korekciju, kā arī uz regulāciju kopumā, lai veiktu aizsākušās mijiedarbības pilnveidi. Tā sekmē interaktīvā saskarsmes aspekta tālāku attīstību.
Emocionālā funkcija saistīta ar emocionālo pārdzīvojumu radīšanu saskarsmes partneros.
Izpratnes funkcija saistīta ar spējām iejusties partnera rīcībā, darbībā un uzvedībā. [4]…

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Neverbālās komunikācijas funkciju analīze”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/509756

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register