Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:451710
 
Evaluation:
Published: 04.02.2022.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Literatūras apskats    3
  Ievads    5
  Kompānijas izveidošanās    7
  Cēloņi un priekšnoteikumi Kompānijas izveidei    7
  Kompānijas struktūra, dibināšana un finanses    8
  VOC ekspansija un darbība Āzijā    13
  Tirdzniecība, pārvadājumi un atbalsta punkti    14
  Cilvēkresursi    16
  Kompānija ka militārais privātuzņēmējs    20
  Bruņoti tirdzniecības kuģi un karakuģi    20
  Forti    21
  Nobeigums    23
  Izmantotie literatūras avoti    24
  Pielikums    25
Extract

Nobeigums
Lai gūtu pēc iespējas lielāku peļņu VOC vajadzēja garšvielu tirgu iekarot un izspiest konkurentus. Izjvielu iegūšana Dienvidaustrumāzija (iepirkšana, audzēšana) un droša nogādāšana Eiropas tirgū bija galvenie izaicinājumi.
Garšvielas nebija pirmās nepieciešamības prece. Tomēr Eiropas zemo higiēnas standartu rezultātā pārtika bieži vien ātri sabojājās un garšvielas bija ļoti pieprasītas, lai maskētu ēdiena garšu un svaigumu. Šis augstais maksatspējīgais pieprasījums Eiropas garšvielu tirgū, vienlaicīgi pastāvot augstai konkurencei bija spēcīgs motivators lielas iespējas biznesam. Nīderlandei bija ievērojamas priekšrocības, nodrošināt un izveidot tirdzniecības ceļu no Āzijas uz Eiropu, vēlāk tur izveidojot pilnīgu monopolu.
Kompānijai izdevās radīt iekšējās Āzijas tirgu, ar atbalsta punktiem vairāk kā 20 vietās, tā spēja panākt apmetņu aizsardzību no konkurentiem un īstenojot cilvēku pārvešanas un integrēšanas politiku nodrošināja cilvēkresursus darbam ar garšvielām un to transportēšanā.
Ar militāro spēku tā spēja nodrošināt garšvielu transportēšanu no Āzijas uz Eiropu, kā arī konkurentu izskaušanu un nepieļaušanu iekļūt garšvielu tirgū.
Šie faktori ļāva Nīderlandes Austrumindijas kompānijai 21 gadu absolūti valdīt Eiropas garšvielu tirgū, un radīt vienu no visu laiku varenākajām, pazīstamākajām ( Kompānijas pastāvēšanas laikā) un bagātākajām kompānijām pasaules vēsturē.…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1390424
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register