Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:682689
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.12.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Extract

Šodien mums visiem ir pamatots uzskats par to, kas ir reklāma, un mums tāpat ne bez pamatojuma ir savs viedoklis un aizspriedumi par to. Ir daudz un dažādu reklāmas veidu. Mūsdienās tā var būt definēta kā komunikācijas process, kā realizācijas organizācijas process, gluži tāpat kā ekonomisks vai sociāls process, kas nodrošina saikni ar sabiedrību, vai arī kā informatīvs process vai pārliecināšanas process atkarībā no kura skatpunkta raugās. Šodien reklāma ir nepersonificēta pārraide, ko parasti apmaksā un kurai parasti ir pārliecināšanas raksturs. To izmanto, lai veidotu uzņēmuma imidžu, nostiprinātu cilvēku nostāju par noteiktu produkta cenu; izplatītu informāciju par produktu pārdošanu; propagandētu noteiktas idejas u.tml. Bet vai tā ir bijusi tāda visu laiku? Kāda ir bijusi tās attīstība un kas ir tās attīstības ietekmētāj faktori, kas izveidoja to tādu, kāda tā ir mūsdienās. Atbildi uz šiem jautājumiem centos sniegt šajā referātā, kā arī veicu nelielu reklāmas analīzi.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register