Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:884751
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.06.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 21 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāma un tās nozīme    5
1.1.  Reklāmas būtība    5
1.2.  Reklāmas nozīme uzņēmumā    9
2.  Reklāmas līdzekļi    11
2.1.  Tiešā reklāma    11
2.1.1.  Reklāma presē    11
2.1.2.  Video reklāma    12
2.1.3.  Audio reklāma    13
2.1.4.  Vides reklāma    15
2.1.5.  Reklāma internetā    16
2.1.6.  Dažādi noieta veicināšanas pasākumi    17
2.1.7.  Nākotnes reklāma    18
2.2.  Netiešā reklāma    18
3.  Reklāma un reklāmas līdzekļi SIA „Balsts”    21
3.1.  Uzņēmuma apraksts    21
3.2.  Reklāmas līdzekļi SIA „Balsts”    22
3.2.1.  Reklāmas tapšana un tās budžets uzņēmumā    22
3.2.2.  Reklāma presē    24
3.2.3.  Izstādes un pasākumi    27
3.2.4.  Vides reklāma    28
3.2.5.  Pārējie reklāmas līdzekļi    29
  Secinājumi    31
  Priekšlikumi    32
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    33
Extract

Ikviena uzņēmuma galvenais mērķis ir gūt peļņu, un, lai to sasniegtu, tiek izmantoti dažādi līdzekļi – viens no tiem ir reklāma. Reklāma ieņem arvien nozīmīgāku lomu uzņēmuma attīstības procesos. Dažāda veida reklāmas ir visiedarbīgākais līdzeklis uzņēmuma tēla veidošanā un produkcijas noieta veicināšanā. Reklāma attīstās tik straujos tempos, ka uzņēmumam ir arvien grūtāk pārsteigt patērētāju ar kaut ko jaunu.
Lielos uzņēmumos ir reklāmas nodaļas, bet, ja tādu nav, palīdzība tiek meklēta reklāmas aģentūrās, kas, saskaņā ar uzņēmuma vēlmēm noorganizē nepieciešamo reklāmas kampaņu, vai arī uzņēmums savu reklāmu organizē pats.
Mūsdienās reklāma kļuvusi par neatņemamu ikdienas sastāvdaļu. Tā mūs pavada it visur – braucot sabiedriskajā transportā vai ejot pa ielu, strādājot vai mājās atpūšoties pie televizora, arī automašīnā, pavadot tur sastrēgumu stundas u.c. Reklāma redzama avīzēs un žurnālos, radio un televīzijā, uz preču iesaiņojumiem, apģērba gabaliem un reklāmu stabiem. Reklamē visu – ne tikai preces un pakalpojumus (sākot ar higiēnas precēm un beidzot ar bankām), bet arī idejas, vērtības un dzīves stilu.
Reklāma ir kā informācijas nodošanas līdzeklis. Lai arī kāds nebūtu reklāmas veids, noteiktai cilvēku grupai ar to tiek nodota konkrēta informācija. Cilvēki mācās no reklāmām. Viņi uzzina par piedāvātajām precēm un atklāj, ka ar to palīdzību viņi var vienkāršot savu dzīvi. Reklāma paātrina jaunā un nevienam vēl nezināmā produkta nokļūšanu pie cilvēkiem, tādā veidā arī attīsta ražošanu un tehnisko progresu.
Reklāma pēc būtības ir psiholoģisks faktors, proti, reklāmdevēju, kā arī reklāmu veidotāju uzdevums ir sekmīgi izpētīt pircēja psiholoģisko attieksmi pret reklāmā redzēto, kā arī paredzēt iespaidu, kādu reklāma atstās uz tās mērķauditoriju. Tamdēļ reklāmdevējiem un reklāmas veidotājiem ir jābūt ļoti informētiem par sociāli ētiskām kategorijām, cilvēku labklājību, reklāmas mērķauditoriju īpatnībām, kā arī katrā konkrētajā sabiedrībā pastāvošajām ētiskajām un morāles kategorijām.
SIA „Balsts” sekmīgi darbojas nekustamā īpašuma tirgū un ieņem vienu no līderpozīcijām starp saviem konkurentiem. Šis uzņēmums ir viens no pieredzes bagātākajiem nekustamo īpašumu jomā Latvijā.
Likās interesanti, ka neieguldot pārlieku lielus līdzekļus reklāmā, uzņēmums ir zināms plašam sabiedrības lokam un rada uzticības sajūtu, kas, kā zināms, nav mazsvarīgs faktors.
Gandrīz ikviens rīdzinieks ir manījis uzņēmuma reklāmu lielveikalos, veikalu skatlogos, pie ēku fasādēm, vai arī vienkārši, pastaigājoties, saņēmis atstarotāju, balonu vai pildspalvu ar uzņēmuma simboliku. Iespējams, piedalījies kādā no SIA „Balsts” rīkotajiem pasākumiem un akcijām.
Kursa darba mērķis ir pētīt un analizēt reklāmu un reklāmas līdzekļu izvēli SIA „Balsts”. Veicot šo darbu, tiks pielietotas divas pētījumu metodes. No tām: teorētiskā, kur tiks analizēta pieejamā literatūra un empīriskā metode – tiešais vērojums, pārrunas ar SIA „Balsts” darbiniekiem un iegūtās informācijas analīze.
Kursa darba uzdevumi:
pētīt un analizēt literatūru par reklāmu, tās līdzekļiem un veidiem;
raksturot un novērtēt iegūto informāciju;
salīdzināt ar SIA „Balsts” reklāmas līdzekļu izvēli;
izstrādāt secinājumus par iegūto kopējo informāciju;
izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma reklāmas pilnveidošanai.
Kā literatūras un datu galvenais avots, galvenokārt, tiks izmantota profesionālā literatūra par reklāmu un nepublicētie SIA „Balsts” materiāli.
Kursa darba nobeigumā autors izstrādās secinājumus par iztirzājuma daļā aplūkotajiem reklāmas veidiem SIA „Balsts”, to pielietošanas būtību un efektivitāti atbilstoši attiecīgajām situācijām. Kā arī priekšlikumus uzņēmuma reklāmas pilnveidošanai un reklāmas budžeta iespējamo samazinājumu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register