Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
5,49
You save:
0,60 (11%)
Discounted price*:
4,89
Purchase
Add to Wish List
ID number:921417
Evaluation:
Published: 04.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Teorētiskā daļa    3
1.1.  Reklāmas raksturojums    3
1.2.  Reklāmas iedarbības principi    4
1.3.  Skatītāju piesaistīšanas paņēmieni reklāmai    5
1.3.1.  Netīšās uzmanības piesaistīšanas paņēmieni    6
1.3.2.  Nosacījumi netiešās uzmanības pievēršanas veicināšanai    6
1.3.3.  Tīšās uzmanības piesaistīšana TV reklāmām    8
1.4.  Emocionālais aspekts TV reklāmā    9
1.4.1.  Emocionālās reklāmas iedarbība    9
1.4.2.  Reklāmas saturs, kas rada pozitīvas vai negatīvas emocijas    10
1.5.  Secinājumi    11
2.  Pētnieciskā daļa    12
2.1.  Aptaujas rezultātu analīze    12
2.2.  Interviju analīze    22
2.2.1.  Intervija ar Dagmāru Kvāli    22
2.2.2.  Intervija ar Aivaru Līpenīti    24
2.3.  Secinājumi    26
  Secinājumi un priekšlikumi    28
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    30
Extract

1.1. Reklāmas raksturojums

Mēs dzīvojam laikā, kad informācijai ir milzīga nozīme un ietekme. Tā ir kļuvusi par preci, kuru var pirkt un pārdot, ar to var manipulēt. Šīs preces patērētāji ir sabiedrība, ko ar informāciju dāsni apgādā plašsaziņas līdzekļi- televīzija, prese, radio, internets. Tomēr visspēcīgākais ietekmēšanas līdzeklis mūsdienās ir reklāma. Bet ne vienmēr mēs apzināmies, ka tas, ko redzam vai dzirdam ir reklāma.
Tas, ko mēs saprotam ar vārdu reklāma, īpaši neatšķiras no tā, kā šo jēdzienu skaidro reklāmas teorētiķi, tomēr veidi, kā likt kaut ko iegādāties, ir dažādi. Tomēr rezultāts ir tas pats- cilvēkiem pārdod, viņi nopērk un apmierina savas vajadzības.
Reklāma ir atgriezeniska masu komunikācija, kurā rodas un tiek izplatīti informatīvi ekspresīvi iegalvojoši teksti, kas adresēti cilvēku grupām, lai pamudinātu viņus uz reklāmdevējam vajadzīgo izvēli un rīcību.
Reklāmas kritiķi ir izvirzījuši hipotēzi, ka reklāma rosina vērtību pārorientāciju un normu socializēšanos sabiedrības ietvaros. Reklāmas ietekme var būt arī negatīva- materiālo vērtību pārsvara veidošanās- vai pozitīva- ekonomiskās labklājības uzplaukums. Savukārt citiem, lielākoties- vienkāršiem patērētājiem, reklāma vienkāršo sarežģīto tirgu, piedāvājot viedokļu dažādību, lai īstenotu patērētāja tiesības. Reklāmas ietekme mūsdienās ir nenoliedzama, jo tā apzināti vai neapzināti kontrolē cilvēku izvēli.
Reklāma ir uzņēmējdarbības sastāvdaļa- mārketinga un biznesa instruments, kas tiek izmantots ciešā sadarbībā ar tā īpašnieku. Tas ir ieguldījums, devums biznesa veiksmīgai īstenošanai. To visi zina, tomēr cilvēku uzvedība bieži vien parāda, ka reklāma iedarbojas uz cilvēku un to ietekmē. [1., 49] Reklāma ir dinamisks publiskais forums, kurā sastopas biznesa intereses, radošā izpausme, patērētāju vēlmes un prasība pēc valdības regulācijas. Reklāmas nozīmīgā sociālā loma padara to par kritikas mērķi- liela daļa patērētāju uzskata, ka liela daļa reklāmas ir neētiska, jo reklāma nosaka preču cenas un mēdz nepatiesa, tā apmaina cilvēkus, vai arī tās mērķis ir viegli ievainojama auditorija.
Daži kritiķi uzskata, ka reklāma popularizē uz materiālajām vērtībām balstītu dzīvesveidu, liekot cilvēkam ticēt, ka laimes izjūta ir sasniedzama pērkot. Amerikāņu reklāmas teorētiķis un praktiķis Rosers Rīvzs rakstījis, ka reklāma ir māksla ar vismazākajiem izdevumiem rast pēc iespējas lielāku jūsu unikālās tirdzniecības lietotāju skaitu. Katrai reklāma jāietver piedāvājums patērētājam, nevis vienkārši preces slavinājums vai tīri vizuāla demonstrācija. [1., 49]

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Uzmanības piesaistīšanas paņēmieni TV reklāmās (patērētāju attieksme pret tiem)”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/921417

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register