Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:744083
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.11.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

RĪTA APLIS
* Dziedot visi bērni sasveicinās.
* Kopā ar bērniem tiek noskaidrots gadalaiks, mēnesis, nedēļas diena, datums.
* Atceramies vakardienas tēmu.
* A vēl reiz atgadina un parāda bērniem vēstul no cālīša Harija, kur viņš raksta, ka viņam sagaidot svētkus, būs nepieciešamas tukšas olas. Ir pienācis laiks palīdzēt cālītīm.
* A piedāvā bērniem iztukšot katram vienu svaigu olu un cālis būs ļoti priecīgs par bērnu atsaucību.
* A taisa 2 divus caurumiņus katrā olā un dod tās bērniem.
* A piedāvā vispirms patrenēt lupiņas, lai veiklāk izpūstu šķidrumu no olas.
Bērni taisa lupiņas, kā caurulīte un pūš (viegliņām - ar visu spēku)
* Bērni bļodiņā ar lielu centību izpūta visu, kas bija iekšā (olā).
* Mūsu cālītis būs ļoti priecīgs un viņš dejos un dziedās. Var būt mēs arī kādu dziesmiņu nodziedāsim, labi? A piedāvā nodziedāt: „ Kur esi tu, mans cālītis?” (sk. pielikumu Nr 14)

ROTAĻNODARBĪBA

* A atnesa lielu bļodu ar ūdeni. Aicina bērnus padomāt, kas būs ar olām, ja tās ielikt ūdenī. (Sk. pielikumu Nr 19 – eksperiments ).
* A piedāvā bērniem paskatīties, kas būs, ja atdalīt olas baltumu no dzeltenuma un atsevišķi to apcept.
* A atdala olas baltumu no dzeltenuma, parādot bērniem dažas reizes kā to darīt un izskaidro, ka tā dara katra bērna mamma, ja grib cept kūkas.
* Uz atsevišķas pannas bērni izlēja atsevišķi dzeltenumu un baltumu. Iegaumēja, kā izskatās „ bilde” uz pannas. (Visiem bērniem ļoti gribējās redzēt, kā izskatīsies jau apcepta ola).
* Pēc cepšanās bērni pateica, kāda „ bilde” viņiem labāk patīk. Viņi jūtās kā mākslinieki.
* Pēc ēšanas, A ierosināja izspēlēt kustību rotaļu „ Cālītim ir oliņa”. (sk. pielikumu Nr 17).

PASTAIGA
Vērojums
Kas dabā ir līdzīgs olas ģeometriskai formai?
A rosina turpināt vērot zālīti, koku lapas.
A rosina izderīt secinājumus, vai tās jau ir paaugušās.

KUSTĪBU ROTAĻA –
„ Sveiki, cālīti, sveiki! (sk. pielikumu Nr 13)

INTEREŠU CENTRI

Matemātikas centrā –
Saskaitīt, cik kopā ir tukšas olas, lai rīt no tām veidotu skaistus darbus.

Burtiņu centrā –
Pirkstiņu rotaļa

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1205537
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register