Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:129294
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Integrētā mārketinga komunikācija    7
2.  Noieta veicināšanas būtība    16
3.  Uzņēmuma „X” darbības un IMK raksturojums    20
4.  Produkta „Y” apraksts un tā noieta veicināšana    22
  Secinājumi    24
  Priekšlikumi    25
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    26
Extract

Šobrīd, kad Latvija jau laiku ir ES dalībvalsts, tai ir saistoši pasaules ekonomisko un sociālo pārmaiņu norišu procesi. Komunikācijas procesos īpaša nozīme ir ne tikai rezultātam, bet darbību kopumam, ar kādiem šie procesi īstenojas. Viens no šādiem zināšanu un darbību kopumiem ir integrētā mārketinga komunikācija. Globalizācijas apstākļos integrētā mārketinga komunikācija ir panākusi pilnīgu atzīšanu, kaut gan, tai ir arī savas vājās puses.
Integrētā mārketinga komunikācija (turpmāk tekstā – IMK) kā komunikatīvo sakaru nodrošinātāja uzņēmumu un patērētāju mijiedarbības procesa vienotā sistēmā īsteno specifisku sociālu komunikāciju. Integrētā mārketinga komunikācijā nozīmīgs ir katra to elementa pielietojums un atbilstošu komunikāciju pielietošana ir uzņēmumu attīstības nodrošināšanas pamatā.
Integrētās mārketinga komunikācijas piemērošana ir atkarīga no uzņēmumu darbības specifikas un tā vietas vienotā uzņēmumu un patērētāju funkcionējošā sistēmā, jo katram no tiem ir sava loma preču un pakalpojumu virzīšanas procesā, kurā būtisks ir komunikācijas pastāvēšanas nosacījums, kad notiek procesu mijiedarbība un attiecību veidošana.
Attiecību veidošanas mērķis ir informācijas nodošana, konkrētas preces vai pakalpojuma stimulēšana, kas summējas mērķa tirgū. Integrētā mārketinga komunikācija tiek īstenotas kā komunikācijas komplekss, kas ir komunikācijas procesu kombinācija un tie ir:
reklāma;
noieta veicināšana;
sabiedriskās attiecības;
tiešā pārdošana.
Darba mērķis: Izpētīt noieta veicināšanu kā vienu no integrētā mārketinga komunikācijas līdzekļiem uzņēmumā „X”.
Darba uzdevumi:
1.Izstudēt teorētiskās nostādnes par noieta veicināšanu kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļu.
2.Raksturot uzņēmuma „X” produktu „Y” un tā virzīšanas metodes.
3.Izpētīt uzņēmuma IMK stratēģiju, intervējot uzņēmuma mārketinga nodaļas vadītāju.
4.Veikt anketēšanu starp esošajiem un potenciālajiem uzņēmuma klientiem, lai noskaidrotu klientu apmierinātību ar produkta „Y” noieta veicināšanas pasākumiem.
Darbā tiek izmantoti:
vispārējā un speciālā mārketinga literatūra;
uzņēmuma nepublicētie dati;
pētīšanas rezultātā iegūta informācija;
metodiskie norādījumi darba izstrādāšanai.
Darbā tiek izmantotas šādas pētījuma metodes:
1.teorētiskās metodes - dažādu lietratūras avotu teorētiskā analīze;
2.empīriskās metodes - anketēšana un intervija.
Autors veica anketēšanu - aptauju starp 50 uzņēmuma „X” klientiem - par to vai dažādi noieta veicināšanas pasākumi palīdz izdarīt lēmumu par labu konkrētā uzņēmuma produktam, kā arī intervija ar uzņēmuma mārketinga daļas vadītāju.
Darba pirmajā toerētiskajā daļā tiks aprakstīts integrētā mārketinga komunikācija, kā arī noieta veicināšānas būtība, savukārt darba otrajā praktiskā pētījuma daļā tiks apskatīts, kāda ir integrētā mārketinga komunikācija izvēlētajā uzņēmumā un kā tiek vecināts konkrētā produkta noiets kā IMK sastāvdaļa.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register