Research Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
Noieta veicināšana kā uzņēmuma "X" integrētās mārketinga ...-
Noieta veicināšana kā uzņēmuma "X" integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 4 | |
1. | Integrētā mārketinga komunikācija | 7 |
2. | Noieta veicināšanas būtība | 16 |
3. | Uzņēmuma „X” darbības un IMK raksturojums | 20 |
4. | Produkta „Y” apraksts un tā noieta veicināšana | 22 |
Secinājumi | 24 | |
Priekšlikumi | 25 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 26 |
Šobrīd, kad Latvija jau laiku ir ES dalībvalsts, tai ir saistoši pasaules ekonomisko un sociālo pārmaiņu norišu procesi. Komunikācijas procesos īpaša nozīme ir ne tikai rezultātam, bet darbību kopumam, ar kādiem šie procesi īstenojas. Viens no šādiem zināšanu un darbību kopumiem ir integrētā mārketinga komunikācija. Globalizācijas apstākļos integrētā mārketinga komunikācija ir panākusi pilnīgu atzīšanu, kaut gan, tai ir arī savas vājās puses.
Integrētā mārketinga komunikācija (turpmāk tekstā – IMK) kā komunikatīvo sakaru nodrošinātāja uzņēmumu un patērētāju mijiedarbības procesa vienotā sistēmā īsteno specifisku sociālu komunikāciju. Integrētā mārketinga komunikācijā nozīmīgs ir katra to elementa pielietojums un atbilstošu komunikāciju pielietošana ir uzņēmumu attīstības nodrošināšanas pamatā.
Integrētās mārketinga komunikācijas piemērošana ir atkarīga no uzņēmumu darbības specifikas un tā vietas vienotā uzņēmumu un patērētāju funkcionējošā sistēmā, jo katram no tiem ir sava loma preču un pakalpojumu virzīšanas procesā, kurā būtisks ir komunikācijas pastāvēšanas nosacījums, kad notiek procesu mijiedarbība un attiecību veidošana.
Attiecību veidošanas mērķis ir informācijas nodošana, konkrētas preces vai pakalpojuma stimulēšana, kas summējas mērķa tirgū. Integrētā mārketinga komunikācija tiek īstenotas kā komunikācijas komplekss, kas ir komunikācijas procesu kombinācija un tie ir:
reklāma;
noieta veicināšana;
sabiedriskās attiecības;
tiešā pārdošana.
Darba mērķis: Izpētīt noieta veicināšanu kā vienu no integrētā mārketinga komunikācijas līdzekļiem uzņēmumā „X”.
Darba uzdevumi:
1.Izstudēt teorētiskās nostādnes par noieta veicināšanu kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļu.
2.Raksturot uzņēmuma „X” produktu „Y” un tā virzīšanas metodes.
3.Izpētīt uzņēmuma IMK stratēģiju, intervējot uzņēmuma mārketinga nodaļas vadītāju.
4.Veikt anketēšanu starp esošajiem un potenciālajiem uzņēmuma klientiem, lai noskaidrotu klientu apmierinātību ar produkta „Y” noieta veicināšanas pasākumiem.
Darbā tiek izmantoti:
vispārējā un speciālā mārketinga literatūra;
uzņēmuma nepublicētie dati;
pētīšanas rezultātā iegūta informācija;
metodiskie norādījumi darba izstrādāšanai.
Darbā tiek izmantotas šādas pētījuma metodes:
1.teorētiskās metodes - dažādu lietratūras avotu teorētiskā analīze;
2.empīriskās metodes - anketēšana un intervija.
Autors veica anketēšanu - aptauju starp 50 uzņēmuma „X” klientiem - par to vai dažādi noieta veicināšanas pasākumi palīdz izdarīt lēmumu par labu konkrētā uzņēmuma produktam, kā arī intervija ar uzņēmuma mārketinga daļas vadītāju.
Darba pirmajā toerētiskajā daļā tiks aprakstīts integrētā mārketinga komunikācija, kā arī noieta veicināšānas būtība, savukārt darba otrajā praktiskā pētījuma daļā tiks apskatīts, kāda ir integrētā mārketinga komunikācija izvēlētajā uzņēmumā un kā tiek vecināts konkrētā produkta noiets kā IMK sastāvdaļa.…
Šobrīd, kad Latvija jau laiku ir ES dalībvalsts, tai ir saistoši pasaules ekonomisko un sociālo pārmaiņu norišu procesi. Komunikācijas procesos īpaša nozīme ir ne tikai rezultātam, bet darbību kopumam, ar kādiem šie procesi īstenojas. Viens no šādiem zināšanu un darbību kopumiem ir integrētā mārketinga komunikācija. Globalizācijas apstākļos integrētā mārketinga komunikācija ir panākusi pilnīgu atzīšanu, kaut gan, tai ir arī savas vājās puses. Integrētā mārketinga komunikācija (turpmāk tekstā – IMK) kā komunikatīvo sakaru nodrošinātāja uzņēmumu un patērētāju mijiedarbības procesa vienotā sistēmā īsteno specifisku sociālu komunikāciju. Integrētā mārketinga komunikācijā nozīmīgs ir katra to elementa pielietojums un atbilstošu komunikāciju pielietošana ir uzņēmumu attīstības nodrošināšanas pamatā. Integrētās mārketinga komunikācijas piemērošana ir atkarīga no uzņēmumu darbības specifikas un tā vietas vienotā uzņēmumu un patērētāju funkcionējošā sistēmā, jo katram no tiem ir sava loma preču un pakalpojumu virzīšanas procesā, kurā būtisks ir komunikācijas pastāvēšanas nosacījums, kad notiek procesu mijiedarbība un attiecību veidošana.
- Noieta veicināšana kā uzņēmuma "X" integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa
- SIA "Ilgezeem" iziešanas iespēju novērtējums starptautiskā tirgū
- Starptautiskā mārketinga komunikācija (preču noieta veicināšana)
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Attiecību mārketinga izpēte un analīze uzņēmumā "XXX"
Research Papers for university26
-
Uzņēmuma darbības analīze
Research Papers for university15
-
Savstarpējo attiecību mārketinga loma klientu piesaistē
Research Papers for university18
-
Uzņēmuma finansiālā stāvokļa noteikšana un analīze
Research Papers for university16
-
A/s "Drogas" mārketinga stratēģija
Research Papers for university32