Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:544039
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
2.  A/S “Drogas” mārketinga stratēģija    6
2.1.  A/s “drogas” Tirgus raksturojums    8
2.1.1.  Patērētāju raksturojums    11
2.1.2.  Tirgus pieprasījuma noteikšana    12
2.1.3.  Konkurence    12
2.2.  Uzņēmuma SWOT analīze    15
2.2.1.  A/s “Drogas” ārējās vides ietekmējošie faktori    17
2.2.2.  „Drogas” stiprās puses    23
2.2.3.  „Drogas” vājās puses    25
2.2.4.  „Drogas” iespējas    25
2.2.5.  „Drogas” draudi    26
3.  A/s “Drogas” mārketinga stratēģija    27
  SECINĀJUMI    37
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    39
Extract

Pēdējo gadu laikā viena no aktuālākajām problēmām uzņēmējiem ir kļuvusi dilemma – kā pareizi izstrādāt mārketinga plānu, jo pārejas periodā uz tirgus ekonomiku, lai saglabātu un attīstītu uzņēmumu, precei vai pakalpojumam ir nepieciešama speciāla pieprasījuma uzturēšana jeb stimulēšana, kuru savukārt var panākt ar dažādām mārketinga aktivitātēm. Tikai pēdējos gados uzņēmēji sāka izprast mārketingu un tā īpašo lomu uzņēmuma darbībā.
Izstrādātā darba mērķis ir atspoguļot mārketinga plānu a/s ”Drogas” veikaliem, izzināt jaunas tirgus iespējas un izdarīt secinājumus, kuri ir saistīti ar a/s „Drogas” pieprasījuma palielināšanu. Lai izstrādātu darbu, ir nepieciešams raksturot uzņēmumu, tā resursus un piedāvāto produkciju, lai gūtu priekšstatu par uzņēmuma darbību. Turklāt ir svarīgi izpētīt uzņēmuma iekšējo un ārējo vidi, veikt situācijas analīzi, kuras rezultātā tiek noteiktas uzņēmuma stiprās, vājās puses, iespējas un draudi.
Jāpiebilst, ka ir nepieciešams noteikt uzņēmuma mārketinga mērķus un tiem atbilstošās mārketinga primārās un sekundārās stratēģijas, lai apzinātu uzņēmuma turpmākās sekmīgas darbības virzienus.
Izstrādātajā darbā ir attēlota a/s „Drogas” pašreizējās situācijas analīze, noteikti uzņēmuma darbības virzieni un mārketinga stratēģijas, izstrādāta mārketinga programma un reklāmas plāns.
Uzņēmuma veiksmīgai attīstībai tiek izstrādāti mārketinga plāni, kuru realizācija palielinātu peļņu un konkurētspēju. Ir svarīgi pieņemt lēmumu par darbības pilnveidošanu…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register