Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:283023
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    4
  Annotation    5
  Ievads    7
1.  Sabiedrisko attiecību loma preču un pakalpojumu tirgū    8
2.  Atšķirība starp tirgvedību un sabiedriskajām attiecībām    11
3.  Preces virzīšana tirgū izmantojot sabiedriskās attiecības    13
4.  Sabiedriskās attiecības uzņēmumā    16
4.1.  Komunikācija    17
4.2.  Vieta uzņēmuma struktūrā    21
4.3.  Sabiedrisko attiecību kampaņa un tās sastāvdaļas    22
4.4.  Sabiedrisko attiecību speciālists    24
5.  Sabiedrisko attiecību nozīme producentu grupā „Infostudio.lv”    26
  Secinājumi un priekšlikumi    28
  Izmantotās literatūras saraksts    32
Extract

Mūsdienu tirgvedības uzdevums ir ne tikai izveidot labu preci, noteikt tai pievilcīgu cenu un nodrošināt tās pieejamību mērķa pircējam, bet arī veidot komunikāciju saskarsmi ar klientiem. Sabiedriskās attiecības ir nepieciešamas jebkurā organizācijā – gan ar uzņēmējdarbību saistītā, gan nekomerciālā, gan valstiskā, gan nevalstiskā. Sabiedriskās attiecības ietver visus saskarsmes veidus ar visiem cilvēkiem, ar ko uzņēmums veido un uztur attiecības. Sabiedrisko attiecību mērķis ir izveidot labvēlīgas attiecības starp uzņēmumu un tam apkārt esošo sabiedrību. Tieši no sabiedrisko attiecību jeb no angļu valodas Public Relations, jeb PR darbības ir atkarīga uzņēmuma izaugsme un spēja attīstīties līdzi dinamiskajām pārmaiņām, kas notiek globālajā starpvalstu preču un pakalpojumu tirgū.
Kursa darba mērķis ir izpētīt sabiedrisko attiecību nozīmi tirgvedības pasākumos, sabiedrisko attiecību lomu un vietu uzņēmumā un tā attīstības plānošanā, lai noskaidrotu, kāpēc tieši sabiedriskās attiecības ir svarīgākais mārketinga instruments uzņēmumā.
Lai sasniegtu mērķi, autors izvirza šādus uzdevumus:
1)Izpētīt, kā sabiedriskās attiecības ietekmē patērētāja rīcību un produkta virzību preču un pakalpojumu tirgū;
2)Izpētīt atšķirību starp tirgvedību un sabiedriskajām attiecībām;
3)Izvērtēt sabiedrisko attiecību jeb netiešās reklāmas ieguldījumu uzņēmuma attīstībā un konkurētspējā;
4)Izpētīt sabiedrisko attiecību komunikāciju veidus;
5)Izanalizēt sabiedrisko attiecību vietu uzņēmuma organizatoriskajā struktūrā;
6)Izpētīt, pēc kādiem kritērijiem tiek veikta sabiedrisko attiecību kampaņas plānošana un organizēšana un, kāds ir kampaņas ieguldījums organizācijā;
7)Izanalizēt sabiedrisko attiecību speciālista būtību un nepieciešamību uzņēmumā;
8)Izpētīt sabiedrisko attiecību nozīmi producentu grupā „Infostudio.lv”;
9)Izstrādāt priekšlikumus kā efektīvāk un labāk sabiedriskās attiecības iesaistīt kultūras uzņēmuma darbībā un tirgvedības plānošanas politikā.
Lai izpētītu, sabiedrisko attiecību nozīmi uzņēmuma tirgvedības pasākumos, tiek izmantoti astoņi literatūras avoti, kas saistīti ar sabiedriskajām attiecībām un tirgvedību kopumā. Pētījumā par producentu grupu „Infostudio.lv” izmantoti producentu grupas nepublicētie materiāli.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register