Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:212090
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.1.  Mārketinga stratēģija un tās ietekmējošie faktori    6
1.2.  Globālais mārketings    7
1.3.  Uzņēmuma iekšējās vides teorētiskais apskats    11
2.  Uzņēmuma AS „G4S Latvia” raksturojums    23
2.1.  Uzņēmuma ārējās vides stratēģiskā analīze    25
2.1.1.  Netiešie ārējās vides faktori    25
2.1.2.  Tiešie ārējās vides faktori    28
2.2.  Uzņēmuma iekšējās vides stratēģiskā analīze    30
3.  AS „G4S” Latvia mārketinga vadīšana    36
3.1.  Uzņēmuma globālo stratēģiju vadīšana    39
  Secinājumi un priekšlikumi    42
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    44
Extract

IEVADS
Mūsdienās ir liela nozīme mārketingam, lai uzņēmumi varētu veiksmīgi darboties un attīstīties. Mārketings ir nozīmīgs uzņēmumiem arī, lai veiksmīgi spētu piesaistīt jaunus pircējus un noturēt esošos, kas nebūt nav viegls uzdevums mūsdienu situācijā, kad konkurentu ir daudz un katrs piedāvā kaut ko īpašu un cenšas noturēt savus pircējus tikai pie sevis, izstrādājot dažādas mārketinga aktivitātes.
Mārketings ir kļuvis Latvijā par nozīmīgu biznesa ieroci, kas arī sevi veiksmīgi pierāda praksē ne tikai teorijā. Bet vēl joprojām ir tādi uzņēmumi, kas mārketingam nepiešķir nepieciešamos līdzekļus un uzmanību.
Tagadējos tirgus apstākļos neviena organizācija, uzņēmums un firma nespēj sekmīgi darboties un veiksmīgi konkurēt neapzinoties savu lomu tirgū nezinot konkrētus mērķus un veidus kā tos sasniegt.
Uzņēmumam, precīzāk, tā vadītājam ir jāmāk analizēt apkārtējos apstākļus, lai noteiktu esošos vai iespējamos draudus vai iespējas. Ir jāzina, kā visefektīvāk izmantot radušos iespēju, kā rīkoties, lai maksimāli mazinātu draudus, proti, kur, kad un kādu mārketinga stratēģiju izvēlēties.
Lai tiktu pēc iespējas vairāk parādītas iespējamās mārketinga stratēģijas, tie veikt sekojoši uzdevumi:
1) parādītas produkta(-u)/pakalpojuma mārketinga stratēģijas atkarībā no dzīves cikla,
2) parādītas uzņēmuma mārketinga stratēģijas atkarībā no uzņēmuma pozīcijas tirgū,
3) konspektīvi analizēts, kādā situācijā kādas mārketinga stratēģijas ir/nav iespējams pielietot,
4) ieteikts, kādā situācijā, kura mārketinga stratēģija ir piemērotākā.
Iepriekšminētās stratēģijas– uzņēmuma tirgus pozīciju mārketinga stratēģijas un preces dzīves cikla mārketinga stratēģijas- tiek apskatītas detalizētāks un var tikt uzskatītas par vissvarīgākajām, jo:
1) Katrai precei ir savs dzīves cikls un bez preces/pakalpojuma nevar pastāvēt neviens uzņēmums, tātad nebūs arī nepieciešamība pēc mārketinga stratēģijām.
2) Jebkuram uzņēmumam, organizācijai un firmai ir sava pozīcija tirgū (līdera, pretendenta uz līdera pozīciju un nišas apguvēja).





1. MĀRKETINGA JĒDZIENS UN TĀ IZPRATNE
No sākuma noskaidrosim, kas ir mārketings. Pēc F. Kotlera domām mārketings ir cilvēku darbības veids, kas ir virzīts uz pircēju vēlmju un vajadzību apmierināšanu . Šim viedoklim var piekrist, jo visas mārketinga darbības ir tiešām virzītas uz pircēju vai patērētāju vēlmju un vajadzību apmierināšanu.
Termins “mārketings” ekonomiskajā literatūrā parādījās 19. un 20.gadsimtu mijā un burtiskā nozīmē skaidrojams kā tirgus darbība, darbs ar tirgu. Latviski “tirgzinības” vai “tirgvedība” tomēr īsti nespēj aizstāt vārdu “mārketings”, jo nepelnīti sašaurina mārketinga jomu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register