Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:240127
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
Kā definēta, izskaidrota radošā nozare-industrija?    5
3.  Radošās industrijas    11
3.1.  Vispārīgas ziņas    11
3.2  Radošās industrijas Latvijā    11
3.3  Krīze iespaido ik vienu    14
3.4  Domas par radošajām nozarēm    14
4.  Radošo industriju attīstības problēmas un to risinājumi    16
5.  Latvijas uzņēmēju sasniegumi radošajā industrijā, jau tagad    20
  Secinājumi    21
  Biogrāfisko norāžu saraksts    23
Extract

Katru gadu cilvēki svin svetkus rīko dažādus pasākumus, kuros viņi vēlas atpūsties un labi pavadit laiku ar radiem, draugiem, paziņām, tomēr ne vienmēr pietiek izdomas un iespēju sarīkot neaizmirstamu pasākumu sev un saviem tuviniekiem.
Kur lai rīko, kā lai dekorē telpas, kā izklaidēt viesus, ko pasniegt uz galda, kādi mākslinieki piekristu uzstāties privātajā pasākumā??? Ar sava uzņēmuma palīdzību es vēlos palīdzēt atbildēt uz visiem šiem jautājumiem un daudziem citiem, un palīdzēt saplānot, saorganizēt un novadīt pasākumus un svinības, pieejot pie lietas ar radošumu, lai pasākums pārsteigtu un iepriecinātu ik vienu.
Pēc NACE nozaru klasifikātora manis izvēlētā biznesa ideja pieder pie R 90 koda - tajā ietilpst kultūras iestāžu darbība un pakalpojumu sniegšana klientiem kultūras un izklaides jomā. Šeit ietilpst skatītājiem paredzētu koncertu, pasākumu vai izstāžu veidošana, reklamēšana un piedalīšanās tajās, māksliniecisko, radošo vai tehnisko prasmju izmantošana mākslas produkcijas un priekšnesumu radīšanai.1
Latvijas ekonomikā patlaban ir sarežģīts posms, kad svarīgi ar neapdomīgiem lēmumiem neizdarīt būtiskas kļūdas. Mums ir būtiski to apzināties – gan īstenojot inflācijas samazināšanas plānu, gan noturot valsts budžetu sabalansētu, mums ir jādomā par nākotni. Jāsaredz jomas, kurās iespējams taupīt, taču jāprot izmantot iespējas jomās, kas nodrošina valsts, sabiedrības un kultūras attīstību.2
Latvijas valdība, eksperti un sabiedrība, šķiet ir vienoti uzskatā, ka Latvijas nākotne ir augstas pievienotās vērtības ražošanā. Cilvēki principā ir par to , ka mums būtu vairāk jāražo nevis zemas pievienotās vērtības preces, bet gan augstas pievienotās vērtības produkti – elektronika, kosmētika, reklāma, modes apģērbi vai interneta lapu dizains. Ir daudzkārt atzīmēts, ka Latvijas mazais iedzīvotāju skaits un dabas resursu trūkums mums neatstāj citu iespēju, kā vien pelnīt ar galvu un kāpināt uzņēmēju pašreizējo darba ražīgumu visos iespējamos veidos.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register