Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:555124
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.02.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Noziedznieka personības izpētes vēsturiskie aspekti    4
2.  Noziednieka personības kriminoloģiskais raksturojums    7
2.1.  Noziedznieku klasifikācija    7
2.2.  Sociālās un bioloģiskās attiecības likumpārkāpēja personā    9
2.3.  Noziedznieka personība un sociālās lomas    11
2.4.  Noziedznieka personības sociāldemogrāfiskais raksturojums    12
  Secinājumi    14
  Izmantotā literatūra    15
Extract

SECINĀJUMI
1. Lai spētu izzināt noziedznieka personību, izprast noziedznieka izdarīto rīcību un spētu pareizi šo nodarījumu izvērtēt, nevar uz noziedznieku skatīties tikai negatīvajā aspektā – ir jāņem vērā pozitīvo un negatīvo īpašību mijiedarbība. Negatīvos dzīves apstākļos jebkurš cilvēks var kļūt par noziedznieku, jo katrā indivīdā var būt gan šīs negatīvās īpašības, gan arī pozitīvās īpašības.
2. Noziedznieka personību ietekmē dažādi vides faktori, nevis ģenētika.
3. Svarīgas ir cilvēka personības īpašības, kuras attīstītas veiksmīgā socializācijā ģimenē un skolā. Tikai ģimenē un izglītības iestādē apgūtās zināšanas, kas ietver kultūras, reliģijas, ētikas, estētikas, morālās un citas vērtības, nodrošina cilvēka personības attīstību, tādējādi faktiski izslēdzot risku kļūt par noziedznieku. Savukārt, ja cilvēka attīstība ir bijusi traucēta un viņā ir degradācijas pazīmes, sociālā palīdzība un valsts ekonomiskā attīstība nespēj mainīt šīs personas pretsabiedrisko uzvedību, jo tā ir viņa būtība. Šie cilvēki atgriežas pie ierastā, no jauna izdarot noziegumus un atkal nonākot apcietinājumā.
4. Kad bērns jau ir sasniedzis pusaudža vecumu, viņš pats sāk izvērtēt sev apkārt esošos apstākļus un sāk lemt par to, vai grib konkrētajos apstākļos dzīvot, atrasties. Šī ir viena no bīstamākajām robežām – vai bērns attīstīsies kriminogēnā virzienā vai nē.
5. Pusaudža vecumā ļoti bieži indivīds var kļūt par deviantu. Devianta uzvedība izpaužas rīcībā, kas atšķiras no vispārpieņemtajām normām un var izpausties asociālā uzvedībā. Tā var izpausties kā alkoholizācija, narkomānija, agresīvas uzvedība, prettiesiskas uzvedība.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1376961
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register