Organizācijas kultūra ir veids, kā noris organizācijas ikdiena (tradīcijas, normas), sapratne par to, kas organizācijā ir pieņemts un kas ne, par ko slavē un par ko apbalvo, kas un par ko saņem atzinību. Tas viennozīmīgi ir organizāciju kopā saturošs spēks. (Klauss 2002, 215)
Organizācijas kultūra Edgara H. Šeina (Edgar H. Schein) skatījumā „ir pamatpiedāvājumu, izgudrojumu komplekss, kuru atklāja vai izstrādāja grupa, lai iemācītos tikt galā ar ārējās adaptācijas un iekšējās integrācijas problēmām, svarīgi, lai šis komplekss darbotos pietiekoši ilgi, apstiprinātu savu patstāvību, un tāpēc organizācijas jaunajiem locekļiem tas jānodod kā „pareizs” domāšanas un jūtu paraugs minēto problēmu sakarā” (tulkojums mans, L. B.)…