Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:259454
 
Evaluation:
Published: 11.02.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Extract

Secinājumi
• Jēdzieni dzimtās valodas, otrās valodas un svešvalodas apguve zinātniskajā literatūrā tiek nošķirti, raksturojot trīs lingvodidaktikas jomas teorijā un izglītības praksē;
• Mūsdienu lingvodidaktikas teorijā svarīgi ir izprast jēdzienus valodas apguve un valodas mācīšanās. Ar terminu valodas apguve apzīmē jebkuru veidu – gan apzinātu, gan neapzinātu –, kā valodu mācās. Ar terminu valodas mācīšanās saprot valodas lietojuma prasmju, pieredzes, zināšanu ieguvi galvenokārt apzinātā, pašorganizētā izziņas procesā, gan formālā, gan neformālā veidā;
• Lingvodidaktikas teorijā tiek lietots jēdziens formālā un neformālā valodas apguve. Par formālo valodas apguvi tiek runāts tajos gadī- jumos, ja mācības notiek pedagoga vadībā, organizētā mācību vidē, kur, izmantojot konkrētu pieeju, metodes un paņēmienus, noteiktas mācību programmas ietvaros valodas apguvēji iegūst zināšanas par valodu un (vai) prasmes lietot valodu saziņā. Neformālā valodas apguvē prasmes, zināšanas un pieredze tiek iegūta aktīvas saziņas vidē, valodu lietojot neapzināti;
• Valodas mācību saturā savstarpējā saistībā un vienotībā tiek nodrošināta arī gramatikas apguve. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register