Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:942750
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.04.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  Mārketinga jēdziens, tā struktūra un funkcijas    5
2.  Pakalpojums un to raksturojošie faktori    8
3.  Pakalpojumu mārketinga īpatnības, tā atšķirība no klasiskā mārketinga    12
4.  Pakalpojumu uzņēmuma mārketinga nodaļas sadarbība ar klientu apkalpošanas nodaļu    17
4.1.  Klientu apkalpošanas nodaļas darbība pakalpojumu uzņēmumā    17
4.2.  Patērētāju uztverto vērtību un apmierinājuma noteikšana    19
4.3.  Mārketinga un apkalpošanas nodaļu sadarbības prakse pakalpojumu uzņēmumos    20
5.  Pakalpojumu mārketinga pielietošanas prakse    22
  SECINAJUMI    25
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    26
Extract

SECINĀJUMI
1. Līdz ar pakalpojumu būtisku pieaugumu pasaulē, palielinās pakalpojumu mārketinga loma pasaulē salīdzinot ar preču ražošanas mārketingu. Rodoties jauniem pakalpojumu veidiem- darījumiem ar intelektuālo īpašumu : tehnoloģiju, patentu, licenču know-how un tamlīdzīgu produktu pārdošanu un pirkšanu.
2. Mārketings ir ierocis cīņā par klientiem, tā pat klientu apkalpošana jeb servisa līmenis ir nozīmīgs līdzeklis cīņā par klientiem un to vajadzību apmierināšanu. Šie abi elementi prasmīgi pārvaldīti var viens otru papildināt un palīdzētu uzņēmumam sasniegt izvirzītos mērķus.
3. Klients vēlas iegādāties ne tikai preci vai pakalpojumu, bet gan tās pievienoto vērtību. Mārketings sniedz risinājumus, kā potenciālajām klientam nodot vēstījumu, par uzņēmuma piedāvātajām „pievienotajām vērtībām”, ko klients iegūs papildus bez preces. Mārketinga kompleksa uzdevums ir uzrunāt klientu.
4. Pakalpojumu mārketings ir mērķtiecīgs process, kas dod savu ieguldījumu uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšanā, nodrošinot sistēmisku pieeju pakalpojumu izveidē, plānošanā, cenu noteikšanā, sadales un stimulēšanas organizēšanā.
5. Mārketings prasa lielus finansiālos ieguldījumus, attiecīgi klientu apkalpošanas speciālista iespējas ir pievērst klientu uzmanību uzņēmuma aktivitātēm par relatīvi zemām izmaksām.
6. Veiksmīgas komercdarbības priekšnosacījums ir visu uzņēmuma nodaļu cieša sadarbība mārketinga mērķu realizēšanā.
7. Nelielie pakalpojumu uzņēmumi neveido mārketinga nodaļas finansējumu dēļ, klientu piesaiste šajos uzņēmumos notiek ar pakalpojumu sniedzēja starpniecību, rezultāts ir atkarīgs no šī cilvēka kultūras, komunikācijas spējām, rakstura īpašībām.
8. Pakalpojuma mārketinga uzdevums atšķirībā no klasiskā mārketinga ir uzrunāt klientu , pieradīt, ka pakalpojums drošs un uzticams, ka tas atrisinās viņa problēmas.
9. Globalizācijas apstākļos arvien straujāk attīstās starptautiskā tirdzniecība, kas sasaista valstis vienotā sistēmā. Tas dod iespēju pakalpojumu servisā izmantot jaunākās tehnoloģijas – datorizētas sistēmas, e- komerciju, sniegt ātrpakalpojumus(outsourcing).
10. Laba apkalpošana ir konkurētspējīgā priekšrocība un spēcīgs uzņēmuma ierocis cīņā ar sīvākajiem konkurentiem.


Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register