Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:934338
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.05.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Pamatlīdzekļi, to nozīme uzņēmuma darbībā    4
2.  Pamatlīdzekļu novērtēšana un pārvērtēšana    6
2. 1.  Pamatlīdzekļu novērtēšana    6
2. 2  Pamatlīdzekļu pārvērtēšana    8
3.  Pamatlīdzekļu nolietojuma būtība    11
4.  Pamatlīdzekļu nolietojuma aprēķināšana finansu grāmatvedības vajadzībām    13
4. 1.  Nolietojuma aprēķināšana pēc lineārās metodes    14
4. 2.  Nolietojuma aprēķināšana pēc degresīvās metodes    15
4. 2. 1.  Ģeometriski degresīvā metode    16
4. 2. 2.  Aritmētiski degresīvā metode    18
5.  Pamatlīdzekļu nolietojuma aprēķināšana Uzņēmuma nodokļu vajadzībām    19
6.  Secinājumi    22
7.  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    23
Extract

Uzņēmējdarbības vide, pie mums Latvijā, pēdējos gados sākusi stipri vien mainīties. No vienas puses, tā kļūst sakārtotāka, no otras puses ir izjūtama arvien lielāka konkurence, kas ir saistīta gan ar pieaugošo globalizācijas tendenci pasaulē, šeit es domāju ekonomikā, gan jau ar iepriekš minētās uzņēmējdarbības vides sakārtošanos, kas dod, ja tā var teikt, drosmi izglītotiem uzņēmīgiem cilvēkiem, kas iepriekš iespējams neuzdrīkstējās uzsākt uzņēmējdarbību tieši neskaidrās, dažkārt “pelēkās ekonomikas” dēļ, kurai kā zināms ir savi noteikumi. Līdz ar to tirgus tiek piesātināts un aizvien grūtāk kļūst darboties nedomājot par valdošo konkurenci, kā arī par savas darbības aktivitāti un rentabilitāti. Aizvien lielāku nozīmi iegūst uzņēmumu vadītāju un ne tikai viņu, bet arī ekonomistu un, piemēram, arī grāmatvežu zināšanas un kompetence. Šos posteņus ieņēmušajiem darbiniekiem un pirmām kārtām īpašniekiem ir nemitīgi jādomā ar ko uzņēmums īsti pelna naudu, vai varētu pelnīt vairāk, kāpēc netiek pelnīts pietiekoši daudz, ko vajadzētu mainīt ikdienas darbā, varbūt ir jāizvēlas citi produkti, citi tirgi un pakalpojumi, varbūt uzņēmums, lai tas augtu vai tā resursi tiktu izmantoti pilnībā ir jāpiedāvā tirgū, to pārdodot, apvienojot vai piesaistot investīcijas, tādā veidā paaugstinot uzņēmuma vērtību. Konkurenci, kā nu jau šobrīd mēs redzam, nevienā jomā vairs neveido tikai pašmāju uzņēmumi, kas arī kļūst aizvien pieredzējušāki, bet arī ārvalstu kapitāls, ārvalstu uzņēmumi, kuri ienāk ar savu kapitālu, zināšanām un tradīcijām.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1195153
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register