Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:249009
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.08.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    2
  IEVADS    4
  TEORĒTISKĀ DAĻA.    6
1.  PAMATLĪDZEKĻU BŪTĪBA UN LOMA UZŅĒMĒJDARBĪBĀ    6
2.  PAMATLĪDZEKĻU NOLIETOJUMS UN TĀ APRĒĶINĀŠANAS METODES FINANSU UZSKAITĒ    10
2.1.  LINEĀRĀ METODE    12
2 2.  DEGRESĪVĀS METODES    12
2.2.1  Ģeometriski degresīvā metode    13
2.2.2.  Aritmētiski degresīvā metode    13
2.3.  PROPORCIONĀLĀ METODE    14
3.  NOLIETOJUMA APRĒĶINS UZŅĒMUMA IENĀKUMA NODOKĻA VAJADZĪBĀM    16
  PRAKTISKĀ DAĻA.    19
4.  UZŅĒMUMA APRAKSTS    19
5.  PAMATLĪDZEKĻU DAŽĀDU NOLIETOJUMA METOŽU PIELIETOJUMU IETEKME UZ UZŅĒMĒJDARBĪBAS EKONOMISKAJIEM REZULTĀTIEM    20
  SECINĀJUMI    23
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    25
Extract

Uzņēmējdarbības vide Latvijā pēdējos gados strauji mainās. Tā palēnām kļūst sakārtotāka, bet no otras puses, iezīmējas arvien skaidrāks konkurences pieaugums. Tirgus tiek piesātināts, un arvien grūtāk kļūst darboties, nedomājot par konkurenci, darbības aktivitāti un rentabilitāti. Arvien lielāku nozīmi iegūst uzņēmuma vadītāju zināšanas un kompetence. Vadītājiem un īpašniekiem nemitīgi jādomā, ar ko uzņēmums īsti pelna naudu, kā varētu pelnīt vairāk, kāpēc netiek pelnīts pietiekami daudz, ko vajadzētu mainīt ikdienas darbā, varbūt ir jāizvēlas citi produkti, citi tirgi un pakalpojumi?
Lai uzņēmums varētu domāt par nākotni, pirmkārt, ir nepieciešama esošas situācijas analīze. Jāatceras, ka uzņēmuma darbības analīze visaptverošs process, tajā ietilpst gan finansu analīze, gan uzņēmuma saimnieciskas darbības stipro un vājo pušu, arī iespēju un draudu analīze. Nepietiek izskaitļot, kāda peļņa tiek gūta no katra ieguldīta lata, ir jādomā, piemēram vai iesējams pelnīt vairāk, paaugstinot apgrozījumu ar tiem pašiem rentabilitātes radītājiem, vai arī jāizvēlas produkts, ko var pārdot ar labāku izcenojumu. Finansu radītāji pēc būtības atspoguļo uzņēmuma darbību. Tie parāda, vai ir sakārtoti mārketinga, pārvaldes un ražošanas jautājumi, kā tiek organizēts darbs, kāda ir kontrole uzņēmumā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1191832
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register