Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:227524
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.07.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  RADOŠAS PERSONĪBAS RAKSTUROJUMS   
  ZINĀTNISKAJĀ LITERATŪRĀ   
1.1.  Personības būtība   
1.2.  Kreativitātes raksturojums   
1.3.  Radošas personības līmeņi   
1.3.1.  Apdāvinātība   
1.3.2.  Talants   
1.3.3.  Ģenialitāte   
  SECINĀJUMI   
  PAMATSKOLAS SKOLĒNU RADOŠAS DARBĪBAS APDĀVIĀTĪBAS IZPĒTE   
2.1.  Metodikas apraksts   
2.2.  Eksperimenta rezultātu analīze   
  SECINĀJUMI   
Extract

IEVADS


Darba tēma: Apdāvinātības problēma ir kļuvusi par aktuālu problēmu. Ar apdāvinātību ciešā saistībā ir personības spējas un talants. Personība tiek uztverta kā unikāla un neatkārtojama individualitāte. Mums visapkārt ir dažādi cilvēki, katrs no tiem savā veidā ir radošs un apdāvināts. Daži ir talantīgi, citi atkal ģeniāli savās darbībās. Tomēr šiem cilvēkiem mūsdienās netiek pievērsta tā uzmanība, kas viņiem būtu jāvelta, bieži šo bērnu spējas paliek nesaredzētas vai nesaprastas no apkārtējo puses. Citi cilvēki uzskata, ka viņi nav tādi kā pārējie vai arī viņi ir nespējīgi un pat neapdāvināti. Katra cilvēka radošumu, apdāvinātību, talantīgumu un ģenialitāti nosaka spēju attīstības līmenis. Taču šīs spējas ne vienmēr var noteikt ar testu palīdzību vai zinātniskiem pētījumiem. Galvenais apdāvināta bērna uzdevums ir gaidīt uz citiem. Pamatskolā viņi gaida uz citiem skolēniem, vidusskolā bieži vien - arī uz skolotājiem. Viņiem šķiet, ka viņu laiks, kas pavadīts gaidot, ir citu izniekots. Pētījumi liecina, ka apmēram 15 - 30% no vidusskolu nepabeigušajiem skolēniem ir apdāvināti.
Darba mērķis: izpētīt radošas personības būtību, kreativitāti kā radošas personības attīstītāju, izpētīt radošas personības attīstības līmeņus – apdāvinātību, talantu, ģenialitāti un izpētīt sākumskolas bērnu radošas darbības prasmes.
Hipotēze: Skolēni, apdāvinātie bērni, saskaras ar daudzām psiholoģiska rakstura problēmām, viņiem nepieciešama sabiedrības sapratne un iejūtība, neatkarīgi no tā, vai viņi saucami par apdāvinātajiem bērniem.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register