Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:597181
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.09.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    2
  SATURA RĀDĪTĀJS    3
  IEVADS    4
1.  IZGLĪTĪBA STRAUJI MAINĪGAJĀ PASAULĒ    7
2.  STUDENTU RADOŠO SPĒJU ATTĪSTĪBAS TEORĒTISKIE PAMATI    10
2.1.  Personskais potenciāls    11
2.2.  Kreativitāte    13
2.3.  Vide    16
2.4.  Pieauguša cilvēka kreativitātes īpatnības    16
2.5.  Iztēle    19
2.6.  Estētikas loma radošas personības attīstībā    20
3.  MĀCĪBU PROCESA PILNVEIDOŠANA    22
4.  STUDENTU DARBA VĒRTĒŠANA    27
  SECINĀJUMI    31
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    32
  PIELIKUMS    33
Extract

Cilvēks piedzimst kā indivīds ar milzīgām potencēm. Atšķirības veidojas dažādajās un daudzveidīgajās iespējās apgūt un pārvaldīt dabas atvēlēto potenciālu. Cilvēka radošo spēju veidošanā iedzimtība un kreativitātes veicināšana ir vienlīdz svarīgi faktori. Indivīds piedzimst, personība veidojas socializācijas procesā, bet individualitātes tapšanā svarīga pašradīšana un radīto rezultātu aizstāvēšana. Individualitāte ir raksturojums no sociāli nozīmīgu atšķirību viedokļa, no personības savdabības, neatkārtojamības un unikalitātes viedokļa.
Šodien darba tirgus ir mainīgs, elastīgs un pieprasa kombinācijas, kuras var nodrošināt tieši starpdisciplinārā izglītība. Tiek piedāvāts arvien vairāk darba vietu, kurās nepieciešamas integrētas zināšanas.
Likumsakarīgi, ka studiju procesam jākļūst atvērtākam, ar darba tirgus prasībām saistītam; daudzveidīgākam, ar izvēles iespējām studiju programmā; radošākam, ar jaunām mācību metodēm, lai veidotu prasmi komunikatīvi strādāt komandā, būt fleksiblam darba apstākļos.
Radoša jeb kreatīva personība ir augsta līmeņa kultūras cilvēks, tā ir brīva, patstāvīga, iniciatīvas bagāta, sociāli aktīva atbildīga, tikumiski līdzsvarota, harmoniski – īpaši estētiski, morāli un intelektuāli – attīstīta, radoši spējīga , kura var ģenerēt idejas, radīt netradicionālus vienreizējus darbus, pozitīvi risināt radušās problēmas, personība , kuru pavada tieksme sevi īstenot kādā darbībā. Ar savu radošo drabību tā spēj pārveidot apkārtējo vidi, rada jaunas vērtības, kuras uzlabo sadzīves apstākļus, mākslas pasaulē atstāj darbus, kuri ir vienreizēji, oriģināli, ar nezūdošu vērtību gadusimteņos, mainīgajos darba tirgus apstākļos ir elastīga, spēj pārkvalificēties, ir konkurētspējīga.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1218207
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register