Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:428551
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.07.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    2
2.  Teorētiskā daļa    4
3.  Pārdomas par VAS Latvenergo reklāmu    12
4.  Secinājumi    18
  Bibliogrāfiskais saraksts    19
Extract

Var jau būt, ka šī darba nosaukums varētu izlikties jocīgs, jo visi savus darbus ir nosaukuši : reklāmas izpēte, vai kaut kas uz to pusi. Man liekas, ka tik smalki nosaukumi būtu nedaudz pārspīlēti. Tāpēc es savam darbam devu vienkāršu
nosaukumu:
“ Pārdomas par reklāmu.”
Kāpēc, pārdomas par reklāmu? Tas tāpēc, ka kaut kādu zinātnisku reklāmas izpēti es nezinu vai varētu atļauties sniegt.
Savā darbā es esmu nolēmis apskatīt VAS Latvenergo reklāmu un tās ietekmi uz elektroenerģijas patērētāju. Es neapskatīšu to patērētāju grupu, kas saucas rūpnieciskie patērētāji, bet galveno uzmanību pievērsīšu patērētājiem, kas sevi var reprezentēt kā privātpersonas.
Ja mēs runājam par VAS Latvenergo tad varētu pacelties jautājums, kāpēc vispār šim uzņēmumam ir vajadzīga reklāma? Uzņēmums Latvijas tirgū ieņem monopolstāvokli. Tas nozīmē, ka nav citu uzņēmumu, kas Latvijas tirgū piedāvātu līdz vērtīgu produktu. Tas no vienas puses varētu nozīmēt, ka šim uzņēmumam reklāma vispār nav vajadzīga , bet no otras puses nekad jau nevar būt par daudz kaut kādas tendences, kas var izsaukt peļņas palielināšanos.
Mēs ikdienā Latvenergo reklāmu uztveram it kā starp citu, it
kā neuzkrītoši, bet starp šim niansēm mēs neredzam šīs reklāmas būtību.
Reklāma pēc savas būtības ir pasākums, kas tendēts uz to, lai klienti būtu ieinteresēti izmantot tikai konkrētās firmas sniegtos pakalpojumus. Bet tā kā mūsu valstī nav citas firmas ar analoģisku pakalpojumu klāstu, tad patērētājiem it kā nav izvēles. Bet, protams, atsevišķi pakalpojumi, piemēram, telpu apsilde, ēdiena pagatavošana u. c. tiek piedāvāti izmantojot citus enerģijas avotus. Un tieši šajā brīdī sākas Latvenergo mārketinga koncepcijas iedarbība uz ierindas patērētāju .Un šis ierindas patērētājs gribot, vai negribot ir spiests pakļauties šai koncepcijai.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register